Terjeszkedő SuperShop
A SuperShop hűségprogram az Adidas-Samsung Streetball rendezvényein, Budapesten, Debrecenben, Szekszárdon, Békéscsabán és Körmenden toborzott új résztvevőket. Aki SuperShop kártyaigénylő lapot töltött ki, benevezhetett a kosárlabda dobóversenybe, és emlékül hazavihette a pompomlányokkal készült közös fotóját. Egyes helyszíneken pontbeváltásra is lehetőség nyílt. A SuperShop pontok ez év januárja óta nemcsak a Plus diszkontokban, a Kaiser’s áruházakban, az OBI üzleteiben és az OMV-töltőállomások shopjaiban vásárolhatók le, hanem interneten keresztül vagy a SuperShop ügyfélszolgálatánál változatos ajándékokra is válthatók. A SuperShop hoszteszakcióinak lebonyolítója a Promo Power Trade Marketing Ügynökség.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >