Terjeszkedő SuperShop
A SuperShop hűségprogram az Adidas-Samsung Streetball rendezvényein, Budapesten, Debrecenben, Szekszárdon, Békéscsabán és Körmenden toborzott új résztvevőket. Aki SuperShop kártyaigénylő lapot töltött ki, benevezhetett a kosárlabda dobóversenybe, és emlékül hazavihette a pompomlányokkal készült közös fotóját. Egyes helyszíneken pontbeváltásra is lehetőség nyílt. A SuperShop pontok ez év januárja óta nemcsak a Plus diszkontokban, a Kaiser’s áruházakban, az OBI üzleteiben és az OMV-töltőállomások shopjaiban vásárolhatók le, hanem interneten keresztül vagy a SuperShop ügyfélszolgálatánál változatos ajándékokra is válthatók. A SuperShop hoszteszakcióinak lebonyolítója a Promo Power Trade Marketing Ügynökség.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >