Terjeszkedő SuperShop
A SuperShop hűségprogram az Adidas-Samsung Streetball rendezvényein, Budapesten, Debrecenben, Szekszárdon, Békéscsabán és Körmenden toborzott új résztvevőket. Aki SuperShop kártyaigénylő lapot töltött ki, benevezhetett a kosárlabda dobóversenybe, és emlékül hazavihette a pompomlányokkal készült közös fotóját. Egyes helyszíneken pontbeváltásra is lehetőség nyílt. A SuperShop pontok ez év januárja óta nemcsak a Plus diszkontokban, a Kaiser’s áruházakban, az OBI üzleteiben és az OMV-töltőállomások shopjaiban vásárolhatók le, hanem interneten keresztül vagy a SuperShop ügyfélszolgálatánál változatos ajándékokra is válthatók. A SuperShop hoszteszakcióinak lebonyolítója a Promo Power Trade Marketing Ügynökség.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Ismét elmarad a Balaton-átúszás, augusztus 9. az új időpont, újra megnyílik a nevezés is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >A díjat nyert influenszerkampány újraindul
Visszatér a K&H influenszerkampánya, amely tavaly igen nagyot ment a…
Tovább olvasom >