Terjeszkedő SuperShop
A SuperShop hűségprogram az Adidas-Samsung Streetball rendezvényein, Budapesten, Debrecenben, Szekszárdon, Békéscsabán és Körmenden toborzott új résztvevőket. Aki SuperShop kártyaigénylő lapot töltött ki, benevezhetett a kosárlabda dobóversenybe, és emlékül hazavihette a pompomlányokkal készült közös fotóját. Egyes helyszíneken pontbeváltásra is lehetőség nyílt. A SuperShop pontok ez év januárja óta nemcsak a Plus diszkontokban, a Kaiser’s áruházakban, az OBI üzleteiben és az OMV-töltőállomások shopjaiban vásárolhatók le, hanem interneten keresztül vagy a SuperShop ügyfélszolgálatánál változatos ajándékokra is válthatók. A SuperShop hoszteszakcióinak lebonyolítója a Promo Power Trade Marketing Ügynökség.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >