Terjed a Lidl „Veggie blokk” koncepciója Svájcban
A Lidl további 140 svájci üzletében vezeti be a „Veggie blokk” koncepciót, amely egy speciálisan a vegetáriánus és vegán termékek számára kialakított részleg az üzleten belül, és már 53 Lidl-diszkontban működik. Az egyedi polccímkével jelölt termékeket a hűtőpultok közelében helyezik ki egyetlen helyen.
Másutt a diszkontlánc folytatja organikus termékkörének bővítését. Mindezt okkal teszi, hiszen az elmúlt öt évben az organikus termékek eladása megnégyszereződött a láncban. A cég Bio Organic márkája alatt mintegy 300 cikkelemből válogathatnak a vásárlók, zöldség-gyümölcs részlege mintegy 40 organikus terméket kínál, és a Lidlben árusított friss marhahús egyharmada is biominősítéssel rendelkezik. Mindezen túl évente 4 olyan akciós hetet hirdet a diszkontlánc, amelyek során több mint 100 egyéb bioterméket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A világ 50 leginnovatívabb városa közé került Budapest
A Bloomberg Philanthropies 2025-ös Mayors Challenge versenyén Budapest bekerült a…
Tovább olvasom >