Terjed a Lidl „Veggie blokk” koncepciója Svájcban
A Lidl további 140 svájci üzletében vezeti be a „Veggie blokk” koncepciót, amely egy speciálisan a vegetáriánus és vegán termékek számára kialakított részleg az üzleten belül, és már 53 Lidl-diszkontban működik. Az egyedi polccímkével jelölt termékeket a hűtőpultok közelében helyezik ki egyetlen helyen.
Másutt a diszkontlánc folytatja organikus termékkörének bővítését. Mindezt okkal teszi, hiszen az elmúlt öt évben az organikus termékek eladása megnégyszereződött a láncban. A cég Bio Organic márkája alatt mintegy 300 cikkelemből válogathatnak a vásárlók, zöldség-gyümölcs részlege mintegy 40 organikus terméket kínál, és a Lidlben árusított friss marhahús egyharmada is biominősítéssel rendelkezik. Mindezen túl évente 4 olyan akciós hetet hirdet a diszkontlánc, amelyek során több mint 100 egyéb bioterméket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >