Terjed a Lidl „Veggie blokk” koncepciója Svájcban
A Lidl további 140 svájci üzletében vezeti be a „Veggie blokk” koncepciót, amely egy speciálisan a vegetáriánus és vegán termékek számára kialakított részleg az üzleten belül, és már 53 Lidl-diszkontban működik. Az egyedi polccímkével jelölt termékeket a hűtőpultok közelében helyezik ki egyetlen helyen.
Másutt a diszkontlánc folytatja organikus termékkörének bővítését. Mindezt okkal teszi, hiszen az elmúlt öt évben az organikus termékek eladása megnégyszereződött a láncban. A cég Bio Organic márkája alatt mintegy 300 cikkelemből válogathatnak a vásárlók, zöldség-gyümölcs részlege mintegy 40 organikus terméket kínál, és a Lidlben árusított friss marhahús egyharmada is biominősítéssel rendelkezik. Mindezen túl évente 4 olyan akciós hetet hirdet a diszkontlánc, amelyek során több mint 100 egyéb bioterméket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2030-ra jelentősen csökkentené az új műanyag használatát a Schwarz Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigorodnak a csomagolásokra vonatkozó előírások – versenyelőny vagy kockázat?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

