Magazin: Teret nyer a Lidl a feltörekvő piacokon
Egyre erősebben van jelen a Lidl a CEE és az SEE-régiók felemelkedő piacain. A cég ezzel párhuzamosan folyamatosan növelni kívánja piaci részesedését 2023-ig. (A tartalmat exkluzív partnerünk, az LZ Retailytics információi alapján közöljük). //
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra
Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen…
Tovább olvasom >A Lidl fenntarthatósági törekvéseiről beszélt a Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica konferencia fontos fórumot biztosított a kereskedelmi…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >