Magazin: Teret nyer a Lidl a feltörekvő piacokon
Egyre erősebben van jelen a Lidl a CEE és az SEE-régiók felemelkedő piacain. A cég ezzel párhuzamosan folyamatosan növelni kívánja piaci részesedését 2023-ig. (A tartalmat exkluzív partnerünk, az LZ Retailytics információi alapján közöljük). //
Kapcsolódó cikkeink
Csirke kisokos 3 Rántott csirke és csirkemell szuprém – Lidl Főzőiskola Széll Tamással
Főzzön együtt Szél Tamással a Lidl főzőiskolán!
Tovább olvasom >Egyre nagyobb szeletet hasít a Lidl a magyar borexportból
2020-ban 28,5 millió magyar palackos bort értékesített a Lidl Magyarország,…
Tovább olvasom >Olcsóbban kínálja a Lidl a húsvéti sonkákat
Az idei húsvéti időszakban a tavalyi évhez képest szinte minden…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Future Talks Krizsó Szilviával – Indul a Trade magazin Business Podcastja!
Vágyott már arra, hogy egy időgépbe ülve tisztán lássa a…
Tovább olvasom >KSH: februárban 5,9 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom
Februárban a nyers adat szerint 5,6 százalékkal, naptárhatástól megtisztítva 5,9…
Tovább olvasom >KSH: márciusban 3,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak
Márciusban a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal magasabbak voltak az…
Tovább olvasom >