Tendert írt ki külterületi reklámfelületeinek értékesítésére a Tesco
Kettéválasztja beltéri és kültéri reklámfelületeinek értékesítését a Tesco. Az IMIGe a továbbiakban az instore felületek értékesítését végzi, de új reklámszolgáltatások bevezetésén is dolgozik a hipermarket-lánccal.
A jövőben a Tesco saját maga kívánja az outdoor felületek
értékesítéséért felelős médiacég munkáját koordinálni. Felmerült, hogy az
eszközállomány a Tesco tulajdonában marad és a fejlesztéseket is maga
kezdeményezi, így a hipermarket-hálózat dinamikus növekedéséhez igazítható a
kültérieszközök telepítése, és az értékesítés is töretlen marad.
A Tesco által augusztus 17-én kiírt tender célja, hogy az
outdoor piacra jellemző mozgásokat feltérképezze és megértse, ötleteket
szerezzen és ezek alapján olyan stratégiai partnert találjon kültéri
felületeinek hasznosítására, mint az IMIGe
az eladáshelyi (instore) felületek értékesítésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >