Tendert írt ki külterületi reklámfelületeinek értékesítésére a Tesco
Kettéválasztja beltéri és kültéri reklámfelületeinek értékesítését a Tesco. Az IMIGe a továbbiakban az instore felületek értékesítését végzi, de új reklámszolgáltatások bevezetésén is dolgozik a hipermarket-lánccal.
A jövőben a Tesco saját maga kívánja az outdoor felületek
értékesítéséért felelős médiacég munkáját koordinálni. Felmerült, hogy az
eszközállomány a Tesco tulajdonában marad és a fejlesztéseket is maga
kezdeményezi, így a hipermarket-hálózat dinamikus növekedéséhez igazítható a
kültérieszközök telepítése, és az értékesítés is töretlen marad.
A Tesco által augusztus 17-én kiírt tender célja, hogy az
outdoor piacra jellemző mozgásokat feltérképezze és megértse, ötleteket
szerezzen és ezek alapján olyan stratégiai partnert találjon kültéri
felületeinek hasznosítására, mint az IMIGe
az eladáshelyi (instore) felületek értékesítésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >