Tendert írt ki külterületi reklámfelületeinek értékesítésére a Tesco
Kettéválasztja beltéri és kültéri reklámfelületeinek értékesítését a Tesco. Az IMIGe a továbbiakban az instore felületek értékesítését végzi, de új reklámszolgáltatások bevezetésén is dolgozik a hipermarket-lánccal.
A jövőben a Tesco saját maga kívánja az outdoor felületek
értékesítéséért felelős médiacég munkáját koordinálni. Felmerült, hogy az
eszközállomány a Tesco tulajdonában marad és a fejlesztéseket is maga
kezdeményezi, így a hipermarket-hálózat dinamikus növekedéséhez igazítható a
kültérieszközök telepítése, és az értékesítés is töretlen marad.
A Tesco által augusztus 17-én kiírt tender célja, hogy az
outdoor piacra jellemző mozgásokat feltérképezze és megértse, ötleteket
szerezzen és ezek alapján olyan stratégiai partnert találjon kültéri
felületeinek hasznosítására, mint az IMIGe
az eladáshelyi (instore) felületek értékesítésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >