Tíz év alatt ötszörözött a Lidl Horvátországban
Míg Horvátországban a Lidl forgalma 2007-ben 103,5 millió euró volt, addig 2016-ban már 540 millió eurós bevételt könyvelhettek el. Egy horvát tanácsadócég, a FINA elemzése kimutatta, hogy az elmúlt évtizedben az ország egyik legsikeresebb cége a Lidl volt.
A legdinamikusabban fejlődő vállalatok sorában az első helyen az Ina olajipari cég áll. Az élelmiszerláncok közül elsőként a Lidl szerepel a listán a hetedik helyen, melyet a Plodine és Kaufland követ. A remek teljesítmény mellett azonban ki kell emelni, hogy a felsorolásból kimaradt a legnagyobb horvát kereskedelmi lánc, a Konzum, mivel még nem állították össze a cég éves pénzügyi jelentését, de az előrejelzés szerint a jelenleg piacvezető élelmiszerlánc az első vagy második helyen fog végezni a legsikeresebb horvát cégek listáján.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >