Tíz év alatt ötszörözött a Lidl Horvátországban
Míg Horvátországban a Lidl forgalma 2007-ben 103,5 millió euró volt, addig 2016-ban már 540 millió eurós bevételt könyvelhettek el. Egy horvát tanácsadócég, a FINA elemzése kimutatta, hogy az elmúlt évtizedben az ország egyik legsikeresebb cége a Lidl volt.
A legdinamikusabban fejlődő vállalatok sorában az első helyen az Ina olajipari cég áll. Az élelmiszerláncok közül elsőként a Lidl szerepel a listán a hetedik helyen, melyet a Plodine és Kaufland követ. A remek teljesítmény mellett azonban ki kell emelni, hogy a felsorolásból kimaradt a legnagyobb horvát kereskedelmi lánc, a Konzum, mivel még nem állították össze a cég éves pénzügyi jelentését, de az előrejelzés szerint a jelenleg piacvezető élelmiszerlánc az első vagy második helyen fog végezni a legsikeresebb horvát cégek listáján.
Kapcsolódó cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható jövőért díjat nyert a Lidl: elismerés a vállalati transzformációért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl, a Novartis és a HungaroControl is a legjobb munkahelyek között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
