Tíz év alatt ötszörözött a Lidl Horvátországban
Míg Horvátországban a Lidl forgalma 2007-ben 103,5 millió euró volt, addig 2016-ban már 540 millió eurós bevételt könyvelhettek el. Egy horvát tanácsadócég, a FINA elemzése kimutatta, hogy az elmúlt évtizedben az ország egyik legsikeresebb cége a Lidl volt.
A legdinamikusabban fejlődő vállalatok sorában az első helyen az Ina olajipari cég áll. Az élelmiszerláncok közül elsőként a Lidl szerepel a listán a hetedik helyen, melyet a Plodine és Kaufland követ. A remek teljesítmény mellett azonban ki kell emelni, hogy a felsorolásból kimaradt a legnagyobb horvát kereskedelmi lánc, a Konzum, mivel még nem állították össze a cég éves pénzügyi jelentését, de az előrejelzés szerint a jelenleg piacvezető élelmiszerlánc az első vagy második helyen fog végezni a legsikeresebb horvát cégek listáján.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >