Tíz év alatt ötszörözött a Lidl Horvátországban
Míg Horvátországban a Lidl forgalma 2007-ben 103,5 millió euró volt, addig 2016-ban már 540 millió eurós bevételt könyvelhettek el. Egy horvát tanácsadócég, a FINA elemzése kimutatta, hogy az elmúlt évtizedben az ország egyik legsikeresebb cége a Lidl volt.
A legdinamikusabban fejlődő vállalatok sorában az első helyen az Ina olajipari cég áll. Az élelmiszerláncok közül elsőként a Lidl szerepel a listán a hetedik helyen, melyet a Plodine és Kaufland követ. A remek teljesítmény mellett azonban ki kell emelni, hogy a felsorolásból kimaradt a legnagyobb horvát kereskedelmi lánc, a Konzum, mivel még nem állították össze a cég éves pénzügyi jelentését, de az előrejelzés szerint a jelenleg piacvezető élelmiszerlánc az első vagy második helyen fog végezni a legsikeresebb horvát cégek listáján.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >