Tíz év alatt ötszörözött a Lidl Horvátországban
Míg Horvátországban a Lidl forgalma 2007-ben 103,5 millió euró volt, addig 2016-ban már 540 millió eurós bevételt könyvelhettek el. Egy horvát tanácsadócég, a FINA elemzése kimutatta, hogy az elmúlt évtizedben az ország egyik legsikeresebb cége a Lidl volt.
A legdinamikusabban fejlődő vállalatok sorában az első helyen az Ina olajipari cég áll. Az élelmiszerláncok közül elsőként a Lidl szerepel a listán a hetedik helyen, melyet a Plodine és Kaufland követ. A remek teljesítmény mellett azonban ki kell emelni, hogy a felsorolásból kimaradt a legnagyobb horvát kereskedelmi lánc, a Konzum, mivel még nem állították össze a cég éves pénzügyi jelentését, de az előrejelzés szerint a jelenleg piacvezető élelmiszerlánc az első vagy második helyen fog végezni a legsikeresebb horvát cégek listáján.
Kapcsolódó cikkeink
Kuponháború a nyugdíjas-utalványok körül: Lidl és Aldi is extra kedvezményt kínál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekordközeli nyár Horvátországban: stabil turisztikai forgalom és bevételek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >