Teljesen új típusú termékekkel erősít a Tesco
A Tesco idén év végére a hozzáadottcukor-mentes termékeinek körét bővítette, valamint több olyan magyar vállalkozással is együttműködést kezdeményezett, melyek termékeivel a vegán élelmiszerek választékát növeli. A bio, fehérjedús, vegetáriánus és vegán, mentes, valamint szénhidrát-, só- és zsírcsökkentett, valamint hozzáadott cukrot nem tartalmazó termékekre egyre nagyobb az igény. A Pénzcentrum a fejlesztésekről és a trendekről kérdezte Kámán Tamást, az áruházlánc beszerzési igazgatóját.
„2021 júliusában jelentettük be közép-európai szintű együttműködésünket a WWF-fel, amely elősegíti a fenntartható és megfizethető élelmiszer-fogyasztásra való átállást Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában. A WWF 6 könnyen megjegyezhető alapelvet határozott meg, amelyeket napi szinten követve tudatosabb döntéseket hozhatunk azzal kapcsolatban, hogy mit és hogyan eszünk. Ezek között is szerepel a több növényi alapú élelmiszer, a kevesebb hús, valamint a kevesebb magas zsírtartalmú, sós és cukros étel fogyasztása. Az iránymutatások tökéletesen egybevágnak azzal, amilyen irányba a fogyasztók is egyre inkább elmozdulnak Magyarországon, illetve a régióban”
– mondta el Kámán a Pénzcentrumnak.
És hogy mi a motiváció az új termékkínálat beszerzése mögött fogyasztói oldalról?
„A Tesco megbízásából a Dunnhumby 2021 novemberében végzett felmérése szerint a válaszadók 53 százaléka egészségügyi megfontolásból, illetve betegségmegelőzési célzattal, 33 százalékuk egészségfókuszú életmódja miatt választja ezeket, míg 32 százalékuk súlyt szeretne leadni a segítségükkel. A megkérdezettek 78 százaléka számára a tudatos táplálkozás zöldségekben és gyümölcsökben gazdagabb étrendet jelent, 66 százaléknak pedig a cukorbevitel csökkentését. 58 százalék azok aránya, akik az összetevőkre figyelnek oda, illetve készételek vásárlása helyett inkább otthon főznek, 48 százalék pedig kevesebb feldolgozott ételt fogyaszt”
– árulta el a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >