Teljesen megújult flottával járják az utakat a METRO területi képviselői
A METRO Kereskedelmi Kft. teljes körűen megújult flottával lepte meg közel 100 fős értékesítési csapatát, akik már hétfőtől az új Ford Fiesta típusú autókkal járják az utakat. A járművek továbbra is különlegesen dekoráltak és az új kommunikációs stratégia üzenetét, a YOU&METRO kampányt hirdetik országszerte.
A METRO Kereskedelmi Kft. folytatva az utóbbi években az országos területi értékesítés megerősítésére tett törekvéseit, teljesen megújult flottát adott át közel 100 fős területi képviselői csapatának. Az egységes műszaki és technikai hátteret illetve egységes megjelenést biztosító flottát a METRO jubileumi évének kiemelt YOU&METRO üzenetével dekorálták.
A flottát a továbbiakban használó sales csapattagok munkájuk 100%-át a partnerekkel töltik, ezért a METRO célja az új flottával az volt, hogy modern, környezetbarát autót tudjanak használni a kollégák, amelyek biztonságosak, kényelmesek, jól felszereltek és megbízhatóak is egyben.
Hogy a legmegfelelőbb járművet biztosítsa képviselőinek a flottamenedzsment első körben készített egy „gépjármű márka és típusvizsgálatot” 8 márka több típusaira vonatkozóan, ahol nagy hangsúlyt fektettek a költséghatékonyságra, a vállalati arculat megtartására, illetve a biztonságos és műszakilag megbízható, kiforrott gépjármű konfigurálására.
A vizsgálat eredményei alapján 3 típus került kiválasztásra és tendereztetésre a meghívott márkakereskedések által, majd a finanszírozók kerültek versenyeztetésre. A végső összegzés eredményeképpen, a munkaautó kategóriában a Ford Fiesta 1.5 TDCi, 5 ajtós változata került kiválasztásra.
A járművek mindegyike extra felszereltségű, GPS jelkövetővel ellátott, valamint az azonnal felismerhető és a vállalat imázsával megegyező, kék-sárga YOU&METRO üzenettel dekorált.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >