Teljes újrahasznosíthatóságra áll át a Nestlé
A Nestlé arra törekszik, hogy 2025-re kizárólag újrahasznosítható vagy újrafelhasználható csomagolóanyagot használjon, jelentette be a cég április 10-én. A Nestlé víziója szerint semmilyen csomagolóanyag nem végezheti hulladéklerakóban vagy szemétként, így a műanyagok sem.
Mark Schneider, a Nestlé S.A. vezérigazgatója elmondta:
– Jelenleg a műanyaghulladékok jelentik a világ egyik legnagyobb fenntarthatósági problémáját, a megoldás pedig közös fellépést igényel. Olyan technológiákat dolgozunk ki, amelyekkel egyre nagyobb mértékben mozdíthatjuk elő a hulladék csökkentését és újrahasznosítását.Célunk, hogy 2025-re kizárólag újrahasznosítható vagy újrafelhasználható csomagolóanyagokat használjunk.
Ennek érdekében három kiemelt területen szándékozik lépéseket tenni a Nestlé: a vállalat megszünteti a nem újrahasznosítható műanyagok használatát, szorgalmazza a nagyobb mértékben újrahasznosítható anyagok használatát, illetve felszámolja vagy módosítja az összetett, kombinált használatú csomagolóanyagokat.
A cég aktív szerepet vállal azon országok hatékony hulladékgyűjtést, kiválogatást és újrahasznosítást célzó megoldásainak kidolgozásában, ahol működik. Emellett megfelelő tájékoztatást biztosít az újrahasznosíthatóságról a termékcsomagolásokon, ezzel segítve a fogyasztókat a megfelelő hulladékgyűjtésben. //
Kapcsolódó cikkeink
Két kezdeményezést indít a Nestlé kakaóellátási lánca szén-dioxid-mentesítésére
A globális élelmiszeripari vállalat közölte, hogy új projektjei célja, hogy…
Tovább olvasom >Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >