Teljes körű felújítást követően újranyitott Magyarország legnagyobb dm üzlete
A felújítás után február 27-től újra várja a vásárlókat az M1/M7 autópálya bevezető szakaszánál nyitó dm üzlet. Az újonnan nyíló drogéria a lánc legnagyobb alapterületű üzlete, összesen 538 négyzetméternyi új eladótérrel és hatalmas termékkínálattal várja vásárlóit a Malomkő utca 7. szám alatt. A vásárlókat, mint ahogy eddig a dm-től megszokhattuk ajándékkal és nyitási akciókkal – melyek március 5-ig tartanak – köszöntötték.
A felújított belső térnek köszönhetően a boltban mostantól szélesebb áruválaszték található, így a megszokott termék mellett például rengeteg babás kiegészítő között válogathatnak a betérő anyukák. Az üzlet különlegessége, hogy a megszokottól eltérő új termékkategóriák is helyet kaptak az boltban, többek között fürdőszoba felszerelés, és party kellékek. A termékválaszték elrendezésénél a dm nagy figyelmet fordított arra, hogy a folyamatosan változó vevői igényeket a dm a legmagasabb színvonalon tudja kiszolgálni, így például a tisztálkodás, arcápolás, női higiénia mellett már a férfiak számára készült termékek is egységesen, kiemelt helyre kerültek az új üzlet polcaira. Az üzlet méretéből adódóan szükségessé vált a fényforrások számának növelése. Újdonságként szolgál a plafonra szerelt Lichtfeld, amely egy mennyezeti, 3×3 méteres négyzet alakú világító elem. A Led-es világító az arc- és testápolásnál illetve a natúrkozmetikumoknál kapott helyet.
Nem csak a dekorkozmetikumoknál, de a bio szortimentnél is történtek újítások. „Az Alnatura keret a megszokott 4 méter helyett 5 méteren került kialakításra. Az alapterület nagyságából kifolyólag két ún. raklaputca kialakítására is sor került. Itt Budaörsön 4 kasszapultot létesítettünk a vásárlók elégedettsége érdekében, hogy minél gyorsabban tudjanak távozni a kasszától a vásárlás után”- nyilatkozott Kanyó Roland, a dm Kft. Marketing és PR menedzsere.
Nyitva tartás: hétfőtől-vasárnapig: 9.00-20.00
Cím: 2040 Budaörs, Malomkő utca 7.
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >