Teljes körű felújítást követően újranyitott Magyarország legnagyobb dm üzlete
A felújítás után február 27-től újra várja a vásárlókat az M1/M7 autópálya bevezető szakaszánál nyitó dm üzlet. Az újonnan nyíló drogéria a lánc legnagyobb alapterületű üzlete, összesen 538 négyzetméternyi új eladótérrel és hatalmas termékkínálattal várja vásárlóit a Malomkő utca 7. szám alatt. A vásárlókat, mint ahogy eddig a dm-től megszokhattuk ajándékkal és nyitási akciókkal – melyek március 5-ig tartanak – köszöntötték.
A felújított belső térnek köszönhetően a boltban mostantól szélesebb áruválaszték található, így a megszokott termék mellett például rengeteg babás kiegészítő között válogathatnak a betérő anyukák. Az üzlet különlegessége, hogy a megszokottól eltérő új termékkategóriák is helyet kaptak az boltban, többek között fürdőszoba felszerelés, és party kellékek. A termékválaszték elrendezésénél a dm nagy figyelmet fordított arra, hogy a folyamatosan változó vevői igényeket a dm a legmagasabb színvonalon tudja kiszolgálni, így például a tisztálkodás, arcápolás, női higiénia mellett már a férfiak számára készült termékek is egységesen, kiemelt helyre kerültek az új üzlet polcaira. Az üzlet méretéből adódóan szükségessé vált a fényforrások számának növelése. Újdonságként szolgál a plafonra szerelt Lichtfeld, amely egy mennyezeti, 3×3 méteres négyzet alakú világító elem. A Led-es világító az arc- és testápolásnál illetve a natúrkozmetikumoknál kapott helyet.
Nem csak a dekorkozmetikumoknál, de a bio szortimentnél is történtek újítások. „Az Alnatura keret a megszokott 4 méter helyett 5 méteren került kialakításra. Az alapterület nagyságából kifolyólag két ún. raklaputca kialakítására is sor került. Itt Budaörsön 4 kasszapultot létesítettünk a vásárlók elégedettsége érdekében, hogy minél gyorsabban tudjanak távozni a kasszától a vásárlás után”- nyilatkozott Kanyó Roland, a dm Kft. Marketing és PR menedzsere.
Nyitva tartás: hétfőtől-vasárnapig: 9.00-20.00
Cím: 2040 Budaörs, Malomkő utca 7.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >