Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Televízióban hirdeti on-line szupermarketjét az Intermarché
Televízióban hirdeti on-line szupermarketjét az Intermarché
A szórólapok és televíziós hirdetések segítségével is népszerűsített on-line vásárlási lehetőséghez kedvezményes árakat is párosít a francia szupermarketlánc.
Franciaországban ez az első
alkalom, hogy egy kiskereskedelmi vállalat televízión
keresztül népszerűsítse on-line szolgáltatását.
Jelenleg az Intermarch 126 szupermarketjéből lehet on-line
rendelni, de a cég tervei szerint év végéig
a rendszerbe kapcsolt üzletek száma eléri a 250-t.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >