Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Televízióban hirdeti on-line szupermarketjét az Intermarché
Televízióban hirdeti on-line szupermarketjét az Intermarché
A szórólapok és televíziós hirdetések segítségével is népszerűsített on-line vásárlási lehetőséghez kedvezményes árakat is párosít a francia szupermarketlánc.
Franciaországban ez az első
alkalom, hogy egy kiskereskedelmi vállalat televízión
keresztül népszerűsítse on-line szolgáltatását.
Jelenleg az Intermarch 126 szupermarketjéből lehet on-line
rendelni, de a cég tervei szerint év végéig
a rendszerbe kapcsolt üzletek száma eléri a 250-t.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >