Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Televízióban hirdeti on-line szupermarketjét az Intermarché
Televízióban hirdeti on-line szupermarketjét az Intermarché
A szórólapok és televíziós hirdetések segítségével is népszerűsített on-line vásárlási lehetőséghez kedvezményes árakat is párosít a francia szupermarketlánc.
Franciaországban ez az első
alkalom, hogy egy kiskereskedelmi vállalat televízión
keresztül népszerűsítse on-line szolgáltatását.
Jelenleg az Intermarch 126 szupermarketjéből lehet on-line
rendelni, de a cég tervei szerint év végéig
a rendszerbe kapcsolt üzletek száma eléri a 250-t.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >