Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Televízióban hirdeti on-line szupermarketjét az Intermarché
Televízióban hirdeti on-line szupermarketjét az Intermarché
A szórólapok és televíziós hirdetések segítségével is népszerűsített on-line vásárlási lehetőséghez kedvezményes árakat is párosít a francia szupermarketlánc.
Franciaországban ez az első
alkalom, hogy egy kiskereskedelmi vállalat televízión
keresztül népszerűsítse on-line szolgáltatását.
Jelenleg az Intermarch 126 szupermarketjéből lehet on-line
rendelni, de a cég tervei szerint év végéig
a rendszerbe kapcsolt üzletek száma eléri a 250-t.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >