Tejsüti csokiba mártva
A tavaly megújult Tejsüti után a Pöttyös termékcsalád most egy új, „hiánypótló” taggal bővül. A MEGaCSOKI nem más, mint a csokiba mártott Tejsüti, ami eddig még nem szerepelt a kínálatban. A kedvelt tejszelet még kényeztetőbb változata, a tejjel és a valódi csokoládéval készült finomság
már országosan elérhető az üzletekben.
– Már régóta szerettünk volna egy csokis változattal kijönni a piacra, amely most a MEGaCSOKIval megvalósult. Bízunk benne, hogy a valódi csokoládéba mártott termékünk is elnyeri majd a fogyasztók tetszését, és apró, de kihagyhatatlan eleme lesz annak a minőségi időnek, amelyet a szülők együtt töltenek a gyerekeikkel vagy a nagyszülők az unokákkal – mondta el Szabó Andrea, a Pöttyös senior márkamenedzsere.
A MEGaCSOKI egyes és négyes multipack kiszerelésben már elérhető a boltokban. Az új termék bevezetését reklámkampány kíséri, a termék javasolt fogyasztói ára pedig 119 Ft lesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >Zabtejjel készült krémlikőrt dob piacra a Baileys az USA-ban
A Baileys legújabb innovációja egy növényi alapú likőr zabtejjel. Az…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >