Tejkampány újratöltve
A minőségi tejtermékek népszerűsítését célzó marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium (FM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Terméktanács együttműködésében, a tej és a tejtermékek jótékony hatásával ismerteti meg a gyerekeket egy edukációs jellegű, mozgó roadshow keretében. Az útjára indított „Tejkamion” – a tavaszi tejkampány részeként – 30 helyszínen, 4500 diákkal osztja meg a tej- és tejtermékfogyasztás pozitív hatásait, illetve az egészségtudatos táplálkozás előnyeit. A kampány során írott sajtóban és online híranyagokkal és tájékoztató tényadatokra épülő cikkekkel egyaránt találkozhat a közönség. A rádiókban elhangzó reklámspotok és interjúk mellett televíziós műsorokban és city light felületeken egyaránt találkozhatunk majd a Tej! Szívvel-lélekkel! kampány elemeivel.
Az idei kampány célja a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek (tej, vaj, túró, tejföl, joghurt, kefir, kakaós tej, sajt) előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása. A Tej Terméktanács 2017–2018. évi közösségi marketing kampányát fiatal olimpikonok és sportolópéldaképek mint a „Tej nagykövetei” támogatják. //
Kapcsolódó cikkeink
Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Elkezdték felhalmozni a tejet az emberek Szlovákiában
A szlovákiai száj- és körömfájás-járvány újabb gócpontjai hatására nő a…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >