Tejkampány újratöltve
A minőségi tejtermékek népszerűsítését célzó marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium (FM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Terméktanács együttműködésében, a tej és a tejtermékek jótékony hatásával ismerteti meg a gyerekeket egy edukációs jellegű, mozgó roadshow keretében. Az útjára indított „Tejkamion” – a tavaszi tejkampány részeként – 30 helyszínen, 4500 diákkal osztja meg a tej- és tejtermékfogyasztás pozitív hatásait, illetve az egészségtudatos táplálkozás előnyeit. A kampány során írott sajtóban és online híranyagokkal és tájékoztató tényadatokra épülő cikkekkel egyaránt találkozhat a közönség. A rádiókban elhangzó reklámspotok és interjúk mellett televíziós műsorokban és city light felületeken egyaránt találkozhatunk majd a Tej! Szívvel-lélekkel! kampány elemeivel.
Az idei kampány célja a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek (tej, vaj, túró, tejföl, joghurt, kefir, kakaós tej, sajt) előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása. A Tej Terméktanács 2017–2018. évi közösségi marketing kampányát fiatal olimpikonok és sportolópéldaképek mint a „Tej nagykövetei” támogatják. //
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában
„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >