Tejipari kapacitásbővítést tervez a Coca-Cola az Egyesült Államokban
Fairlife márkájának további növekedésére számít a Coca-Cola Co. az idei pénzügyi évben, noha gyártókapacitásai egyelőre korlátozottak. James Quincey vezérigazgató a Morgan Stanley Global Consumer and Retail Conference-en ugyanakkor hangsúlyozta: a vállalat új piacokra, kategóriákba és kiszerelésméretek felé terjeszkedhet, amint a kapacitás bővül.
A Nielsen adatai szerint a Fairlife révén a Coca-Cola már az Egyesült Államok legnagyobb hozzáadott értéket előállító tejipari cége, Mexikóban pedig Santa Clara márkanév alatt foglalja el ugyanezt a pozíciót. Quincey szerint tíz éve kevesen hitték volna, hogy a vállalat ilyen eredményt ér el a tejfehérje-termékek piacán – írja a Food Business News.
A kapacitás bővítése céljából a vállalat 2024 áprilisában 650 millió dollár beruházásával egy 69 ezer négyzetméteres üzem építését kezdte meg Websterben, New York államban. A létesítmény 2026-ban indulhat, és lehetővé teszi, hogy a Coca-Cola megszüntesse a kereskedőkkel szembeni korlátozott szállítási rendszert. Ezt követően új ízek, kiszerelésméretek és további kategóriák bevezetését tervezi a cég a Fairlife technológia segítségével.
Quincey ugyanakkor rámutatott: a nemzetközi terjeszkedés bonyolult, mivel minden országban más és összetett szabályozás vonatkozik a tejtermékekre, és az agrárstruktúrát is újra kell szervezni.
A vezérigazgató a mesterséges intelligencia szerepéről is beszélt, különösen a 2026-os észak-amerikai FIFA-világbajnokság kapcsán. Az AI célzottabb reklámozást és marketinget tesz lehetővé, valamint automatizált rendelési javaslatokat kínál a kereskedőknek. Az algoritmusok a hasonló profilú partnerek vásárlási szokásait elemzik, és sikeres minták alapján ajánlanak termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Zene formálta ízvilág
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >USA: túlmutat a jövedelmi szinteken a saját márkák kedveltsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amerikai terjeszkedéssel erősíti külföldi üzletágát a Ritter Sport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatérhet a vasárnapi zárvatartás Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

