Tej Világnapja Kaposváron
A Tej Világnapja alkalmából színes műsorokkal várták az iskolásokat és az óvodásokat Kaposváron, a Kossuth téren.
A tej pozitív élettani hatásai miatt, valamint hogy felhívják az emberek, különösen a nők és a gyermekek figyelmét a kalciumbevitel fontosságára, a Nemzetközi Tejszövetség 1957-ben május utolsó keddjét nevezte ki erre a célra, az ENSZ Mezőgazdasági és Élelmezési Világszervezete (FAO) 2001-től már konkrét dátumot, június 1-jét jelöli meg világnapnak.
A gyerekek simogathattak bocit, megnézhették, hogy hogyan kell fejni, közös táncot tanultak és mutattak be, utána megkoronázták Somogy Tejhercegnőjét is, mindezt a magyar tejágazat közösségi márkáját, a tejszív logót viselő egyen-pólókban.
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács Közösségi Marketing Alapja támogatta a rendezvényt.
A Tej Terméktanács központi Tej Világnapi rendezvénye 2016. június 3-án került megtartásra Telkiben, majd további regionális rendezvényekre is sor került Szegeden, Szekszárdon, illetve Debrecenben.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai cél, hogy Magyarország a burgonyatermesztés területén önellátóvá váljon
Az Agrárminisztérium (AM) kiemelten fontosnak tartja a belföldi burgonyatermesztés megerősítését,…
Tovább olvasom >A kedvezőtlen időjárás miatt sosem látott magasságban a kávébab ára
A kávé világpiaci ára többéves csúcsot döntött 2024-ben, miután 38,8%-kal…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >