Tej, hús és mélyhűtött termékek bolti eladásösztönzése – új koncepció
A tej-, hús- és hűtőipari vállalatok vezetői Magyarországon is a napokban vehették kézbe a düsseldorfi vásár meghívóját. Már jelentkezhetnek a három termékcsoport kétévenkénti, 2012. szeptember 23-25. között tartandó nemzetközi szakvásárára, mint kiállítók.
– Az InterMopro, InterMeat és InterCool néven ismert hármas rendezvény megújult koncepcióval várja az élelmiszer piac érintett szereplőit – hangsúlyozza Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Középpontba kerülnek a bolti eladásösztönzés lehetőségei a csemege pulttal és a mélyhűtött élelmiszerek eladótéri kihelyezésével kapcsolatban.
Felhívja a figyelmet egy premierre: „Márkák fóruma” címmel a márkagyártók most először mutatják be termékeikkel együtt, hogy milyen módon építik márkáikat, és milyen eredményeket értek el velük.
Jövőre másodszor alakítják ki a „Gourmet Plaza” nevű részleget, amely a delikátesz kínálatot helyezi az érdeklődés homlokterébe. Salátáktól tészta termékeken át a fűszerekig mutatkoznak gyártók és termelők, hogy a legmagasabb fogyasztói igényeknek megfelelő újdonságok kellő hangsúlyt kapjanak.
– Biztosak vagyunk abban, hogy az InterMopro, -Meat és –Cool új koncepciójával sikerül megerősítenünk a rendezvény pozícióját, mint a gyártó és kereskedelmi vállalatok döntéshozóinak legfontosabb találkozó helye – nyilatkozta az előkészületekről Elke Moebius, a düsseldorfi vásárvállalat élelmiszer-kiállításokért felelős igazgatója.
A friss élelmiszerek legutóbbi hármas vásárán, 2010. szeptemberben huszonnyolc országból 760 cég, köztük hat magyar hűtőipari állított ki. Összesen 33 ezer szakmai látogatót regisztráltak a szervezők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >