Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat és elismerést, mint az immáron 3. alkalommal kiírt Signature 40 talentpályázata. Ez a rangos verseny, mely a jövő marketing- és kommunikációs reménységeinek felkutatására és elismerésére szolgál, idén még magasabb szintre emeli a tehetségek felfedezésének és kiemelésének folyamatát. Pályázni 2024. augusztus 19-ig lehet. Hatalmas érdeklődés mellett már most több mint 1100 főt ajánlottak a listára, meghaladva a 2023-as rekord 901 fős ajánlást. A díjátadó ezúttal is az év szakmai és üzleti eseményén, a Marketing Summiton kerül megrendezésre, amely 2024. szeptember 19-én a MÜPA épületében lesz.
Az alapelvek és az újítások
A Signature 40 továbbra is az alapítás óta bevált gyakorlatokat követi, melyek biztosítják, hogy a lista csak a legjobbak legjobbjait tartalmazza. A verseny célja egyfajta talent lista összeállítása, ugyanis a marketingdöntéshozói szint alatti operatív szakemberekre koncentrál. Csak megbízói, ügynökségi vagy médiaoldalról érkező ajánlások alapján lehet nevezni, és ezeket a tehetségeket meghívásos módon lehet bevonni a versenybe.
A folyamat fontos garanciája, hogy 8 tematikus listán keresztül teszik objektíven összemérhetővé a jelölteket. A tematikus listák szerepe az előszűrő folyamatban idén még nagyobb hangsúlyt kap. Kizárólag azok a szakemberek kerülhetnek be a végső TOP 40-be, akik ezen a szűrőn is sikeresen átmennek.
2024 újdonságai
A 2024-es év egyik legnagyobb újítása, hogy csak a TOP 3 pontszámot elérő szakembereket rangsorolják, míg a többi jelentkező külön rangsor nélkül, Signature elismeréssel szerepel a tematikus listákon, és így pályázhatnak a TOP 40 elismerésére. Ez az újítás biztosítja, hogy a legjobb tehetségek valóban kiemelkedjenek, és lehetőséget kapjanak a nagyközönség előtti bemutatkozásra.
Az idei év másik nagy újdonsága a dedikált pénzügyi lista, amely a korábbi TELCO tematikus lista helyére lép. Ez a lista a pénzügyi és biztosítási szektor szakembereinek elismerését célozza, és új lehetőségeket kínál ezen ágazatok legjobb tehetségeinek bemutatkozására.
A vándordíj koncepciója
A Signature 40 frissességének alapja a különleges vándordíj jelleg. Az adott évi TOP 3 díjazott a következő évben a zsűriben, illetve az S40 kuratóriumban kap helyet, így formálhatják és alakíthatják a jövőbeli listákat. Ez a dinamikus rendszer biztosítja, hogy a díj mindig a legaktuálisabb szakmai trendeket tükrözze, és folyamatosan fejlődjön.
A Signature 40 jelentősége
A Signature 40 nem csupán egy rangsor. Ez egy elismerés, amely a jövő marketing- és kommunikációs szakembereinek szól, akik nem csak követik, hanem formálják is a trendeket. Azoknak, akik munkája példaértékű a szakmában, és akik valóban kiemelkednek a többiek közül.
„A Signature 40 lehetőséget kínál arra, hogy a szakma legjobbjai közé tartozhass, és elismerést szerezz a munkáddal. Az alapítás óta sikeres gyakorlatnak megfelelően 2024-ben is csak a legkiemelkedőbb szakemberek kerülhetnek fel a listára, biztosítva, hogy a jövő marketing- és kommunikációs szakembereinek legjobbjait ünnepelhessük.”
– mondta Vaszary Ádám, a díj alapítója.
Az Elit Klub
A Signature 40 nem csak egy lista, hanem egy platform, amely a tehetséget, a kreativitást és a szakmai kiválóságot ünnepli. 2022-es alapítása óta már közel 130 fő mondhatja magát Signature-nek. Ha úgy érzed, hogy idén Te vagy az egyik ilyen tehetség, akinek helye van a tematikus listákon vagy a TOP 40 jelölt között, ne habozz, jelentkezz, és légy részese ennek az izgalmas közösségnek!
A Signature 40 egy egyedülálló lehetőség arra, hogy elismerést és figyelmet kapj a szakmádban. A listára csak a legkiemelkedőbb szakemberek kerülhetnek fel, akik valóban formálják a marketing és kommunikáció jövőjét. Ha úgy érzed, hogy Te is közéjük tartozol, szerezz egy ajánlást, jelentkezz még ma, és mutasd meg a világnak, mire vagy képes!
„A tematikus listák közül a Trade magazin idén is az FMCG és a Trade listákat támogatja ajánlásokkal, zsűrizéssel, és ismét egy kivételesen nagyterjedelmű médiamegjelenéssel a 2024/10., október elején megjelenő lapszámában. Nagyon drukkolunk, hogy minél többen, minél jobb helyezést érjenek el 2024-ben is, amihez majd a Marketing Summit díjátadóján fogunk személyesen is gratulálni!”
– mondja Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
További információ: signature40.hu
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >