Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű termékek iránt. Mindez összhangban van a hazai kínálattal, hiszen a magyar vállalkozások világszínvonalú termékeket előállítására képesek. A fogyasztók nemcsak érzelmileg kötődnek a hazai termékekhez, de magasabb minőséget is társítanak hozzájuk. A Kiváló Termék védjegy épp ezt a minőséget teszi láthatóvá – ismert és megbízható jelzésként a polcokon.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. csaknem két évtizede segíti védjegyeivel a hazai áruk és szolgáltatások könnyebb azonosítását. Ezzel egyszersmind hozzájárul ahhoz, hogy a védjegyeit használó gyártó és szolgáltató vállalkozások növelhessék gazdasági eredményeiket, illetőleg sikeresek tudjanak lenni a saját piaci szegmensükben.
Ezen cégek között megtaláljuk azokat is, akik termékei minőségi tulajdonságaikkal messze kiemelkednek a piaci kínálatból, az ő versenyképességük növeléséhez járulhat hozzá a Kiváló Termék védjegy. Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint „azon vállalatok, amelyek olyan termékeket gyártanak, melyek a kategóriájukon belül kiemelkedő tulajdonságokkal bírnak, természetes alapanyagokból, innovatív vagy környezettudatos megoldásokkal készülnek, érdemes megfontolniuk a Kiváló Termék védjegy megszerzését – mert nemcsak presztízst ad, hanem üzleti előnyökhöz is juttathat.
A Kiváló Termék védjegy nem iparágspecifikus minősítés, valamennyi szektor szereplői számára elérhető, függetlenül a termék típusától. Az elnyerésének legfontosabb kritériuma a magas minőség. Éppen ezért a legkülönfélébb piaci területeken tevékenykedő vállalatok kérték termékeik minősítését és nyerték el a védjegyet, amely megtalálható például a Aby’s gluténmentes pizzalapon, a Herbiovit natúrkozmetikumok csomagolásán vagy éppen a Trade magazin impresszumában.
A védjegy megszerzését célzó többlépcsős, független szakértői tanúsítás során a Magyar Termék Nonprofit Kft. a termékek eredetét, jogszabályi megfelelőségét és kiemelkedő minőségét vizsgálja. A Kiváló Termék védjegy végül azokra a fogyasztási cikkekre kerül fel, amelyek legalább két olyan igazolt tulajdonsággal rendelkeznek, amelyek a fogyasztók számára előnyösek, és meghaladják a piaci átlagot, miközben további jellemzőik is elérik az iparági színvonalat.

Balajti Péter
alapító, tulajdonos
Herbiovit
„A Kiváló Termék védjegy használatával nem csak a vevőinket biztosítjuk arról, hogy minőségi alapanyagokból, a legjobb tudásunkkal állítjuk elő a nekik szánt termékeket, de kötelezzük is magunkat arra, hogy működésünkben mindenkor érvényre juttassuk a legmagasabb minőség és a fenntarthatóság elvét. A védjegyes termékek több mint 94%-ban természetes eredetű összetevőket és hatóanyagokat tartalmaznak, dermatológiailag tesztelt kozmetikumok vegán – állati eredetű összetevőktől mentesek – és parabénmentesek” – mondta Balajti Péter, a Herbiovit ügyvezetője.

Deák Csaba
társtulajdonos
Magyar Piszke Papír
Szintén a Kiváló Termék védjegy minőségi garanciáit emelte ki Deák Csaba, az Aby pizzalapot is gyártó Magyar Piszke Papír Kft. társtulajdonosa. Mint kifejtette: „A gluténmentes pizzalapunk azért kapta meg a védjegyet, mert érzékszervi tulajdonságai és a különleges sütési technológia valóban kiemelkedővé teszi. Ez az elismerés fontos visszajelzés és erős bizalmat épít a fogyasztókban.”
A pályázás menetéről részletesen itt tájékozódhatsz:
További információk kérése: tanusitas@amagyartermek.hu
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >