Technológiai fejlesztésekkel újít a Walmart
Két működő teszt üzlete után újabb kettőt nyit a Walmart, hogy az on- és offline vásárlókat egyaránt kiszolgálja az omnichannel folyamatok és a modern technológia segítségével.
John Crecelius, a Walmart U.S. újgenerációs üzletekért is felelős elnökhelyettese blogjában leírta, a fizikai üzletek fantasztikus bázist jelentenek az in-store vásárlók és az online vevők kiszolgálására egyaránt, ahogyan erre csak a Walmart képes.
Hibrid prototípusok
John Crecelius kiemelte, hogy a nagy területű üzletek az Amazon és a csak online működő, pure player e-kereskedőkkel szemben is nagy előnyt jelentenek. A tesztben szereplő prototípus üzletek hagyományos eladótérként, az online rendelések összekészítő központjaként és a rendelésfelvételek pickup felvevőpontjaiként is üzemelhetnek. Mindezek hatékony elősegítése érdekében a kereskedő óriás számos intézkedést tett. A dolgozók számára olyan alkalmazást vezetett be, amely a kiterjesztett valóság (AR) segítségével azonosítja a kartonokat a az egyenkénti beolvasás helyett. Azt is tervezik, hogy összehangolják az árkijelzőket és a kézikészülékeket, hogy az online rendeléseket összeszedő dolgozókat a keresett árucikkhez vezesse. A blogbejegyzés szerint a tesztelt rendszer következtében már 20%-kal könnyebben találják meg a keresett terméket az áruösszeszedők, így gyorsabban készítik össze a rendeléseket.
Olyan teszt is folyik, amelyben az in-store készleteket az online rendelések is módosítják például a ruházati kategóriában.
Szervezeti háttér
A Walmart azt is bejelentette, hogy 1000 üzletében lehetővé teszi az alkalmazáson keresztüli vásárlást és így az érintésmentes fizetést is. Korábban a Walmart összeolvasztotta az e-kereskedelmi és a vásárláshelyi csapatait egy közös merchandising szervezetbe. A beszerzés egyszerűsödése és a beszállítókkal való hatékonyabb kommunikáció mellett így a Walmart választéka is egységesedett, az online szortiment jobban tükrözi, mi van valóságosan a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
Tech és track – Az FMCG-dinamika mozgatórugói
Az FMCG szektor dinamikusan változó világában a hatékonyság és az…
Tovább olvasom >Új technológiával mérsékli az élelmiszer-pazarlást a Walmart 1400 üzletében
A Walmart Inc. olyan technológiát vezet be, amely lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >Az LG az ICLR 2024 konferencián mutatta be a robotika és a metaversum kulcsfontosságú technológiáiról szóló elemzéseit
Május 7-11. között, a Bécsben megrendezett International Conference on Learning…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >