Technológiai céget vásárolt a McDonald’s
Technológiai céget vásárolt fel a McDonald’s, hogy a gépi tudás segítségével tudjon reagálni a vevők változatos igényeire. A megvett Dynamic Yield nevű cég árát hivatalosan nem közölték, de a TechCrunch úgy tudja, hogy több mint 300 millió dollárt fizettek érte, vagyis ez a gyorsétteremlánc legnagyobb akvizíciója az elmúlt 20 évben.
A frissen szerzett algoritmusokkal az időjáráshoz, az éttermi forgalomhoz és a fogyasztói trendekhez igazítanák a kínálatot. A rendszer akkor lép működésbe, amikor a vevő elkezdi leadni a rendelését, a megvett ételekhez ajánlanak extrákat.
Eddig is használta a McDonald’s a Dynamic Yield szoftverét, 2018-ban kezdett kísérletezni vele az Egyesült Államokban lévő néhány éttermében, és 2019-ben először az USA-ban, aztán más országokban is bevezetik. Az étteremlánc növekedési tervének fontos eleme az adatelemzés, és az a fő cél, hogy a vevőknek egyre inkább személyre szabott kiszolgálásban legyen részük. (index.hu, Tóth Balázs)
Kapcsolódó cikkeink
13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >