Technológiai céget vásárolt a McDonald’s
Technológiai céget vásárolt fel a McDonald’s, hogy a gépi tudás segítségével tudjon reagálni a vevők változatos igényeire. A megvett Dynamic Yield nevű cég árát hivatalosan nem közölték, de a TechCrunch úgy tudja, hogy több mint 300 millió dollárt fizettek érte, vagyis ez a gyorsétteremlánc legnagyobb akvizíciója az elmúlt 20 évben.
A frissen szerzett algoritmusokkal az időjáráshoz, az éttermi forgalomhoz és a fogyasztói trendekhez igazítanák a kínálatot. A rendszer akkor lép működésbe, amikor a vevő elkezdi leadni a rendelését, a megvett ételekhez ajánlanak extrákat.
Eddig is használta a McDonald’s a Dynamic Yield szoftverét, 2018-ban kezdett kísérletezni vele az Egyesült Államokban lévő néhány éttermében, és 2019-ben először az USA-ban, aztán más országokban is bevezetik. Az étteremlánc növekedési tervének fontos eleme az adatelemzés, és az a fő cél, hogy a vevőknek egyre inkább személyre szabott kiszolgálásban legyen részük. (index.hu, Tóth Balázs)
Kapcsolódó cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >McDonald’s visszahódítási stratégia: megérkezett a McValue
A McDonald’s, az Egyesült Államok legnagyobb gyorsétteremlánca, új menükoncepcióval próbálja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >