Technikai hiba miatt téves tájékoztatást kaptak a Wizz Air utasai egy járat késéséről
Technikai hiba miatt a Wizz Air ügyfelei számára tévesen küldtek ki emailben egy járat késéséről szóló tájékoztatást – közölte a légitársaság hétfőn az MTI-vel.
A közleményben kiemelték: a légitársaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet hagyják figyelmen kívül.
„Azon utasokat, akik a napokban repülnek a légitársasággal, a Wizz Air ügyfélszolgálata kiemelt figyelemmel tájékoztatja, ők külön értesítést kaptak, illetve kapnak a járataikkal kapcsolatban” – írták.
A cég felhívta a figyelmet arra, hogy
a Wizz Air ügyfelei emellett a légitársaság weboldalán, a Flight status menüpont alatt, illetve a Wizz Air applikációjában is követni tudják a járatukkal kapcsolatos legfrissebb információkat a kiindulási pont és a célállomás megadásával.
A légitársaság a hibáért és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézést kér – áll a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
Lufthansa: digitalizációval és leépítésekkel a magasabb nyereségesség felé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Őszi belföldi kampányt indít a Visit Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ryanair: novembertől csak digitális beszállókártyával lehet utazni
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növények újragondolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Radeberger Csoport lett a spanyol Estrella sör németországi disztribútora
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Élelmiszer-hulladékból energia: újrahasznosítási tesztet indít az IKEA az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >