Technikai hiba miatt téves tájékoztatást kaptak a Wizz Air utasai egy járat késéséről
Technikai hiba miatt a Wizz Air ügyfelei számára tévesen küldtek ki emailben egy járat késéséről szóló tájékoztatást – közölte a légitársaság hétfőn az MTI-vel.
A közleményben kiemelték: a légitársaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet hagyják figyelmen kívül.
„Azon utasokat, akik a napokban repülnek a légitársasággal, a Wizz Air ügyfélszolgálata kiemelt figyelemmel tájékoztatja, ők külön értesítést kaptak, illetve kapnak a járataikkal kapcsolatban” – írták.
A cég felhívta a figyelmet arra, hogy
a Wizz Air ügyfelei emellett a légitársaság weboldalán, a Flight status menüpont alatt, illetve a Wizz Air applikációjában is követni tudják a járatukkal kapcsolatos legfrissebb információkat a kiindulási pont és a célállomás megadásával.
A légitársaság a hibáért és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézést kér – áll a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
Groupama Biztosító-OTP Bank: a magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi nyaralásra
A magyar családok átlagosan több mint félmillió forintot költenek külföldi…
Tovább olvasom >A magyarok fele kétévente utazik külföldre – sokan még mindig biztosítás nélkül
A hazai lakosság közel fele (44%) kétévente utazik külföldre, de…
Tovább olvasom >Csapdát rejthet a Wizz Air applikációja
Akár több száz eurós kártérítéstől is eleshetnek azok az utasok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >