Teadélután az IMIGe-dzsel
Az IMIGe portfóliójába tartozó 6 szegmens közül (hipermarketek, benzinkutak, főiskolák, középiskolák, uszodák, strandok) számos helyen reklámozzák termékeiket a teaszektor hirdetői, képviselői. Legjellemzőbb azonban az eladás helyén történő reklámozás, hiszen ahogy általában a napi fogyasztási cikkek esetében, itt is elsődleges szempont az eladások ösztönzése, a termék kiemelése a kategória többi eleme közül, az impulzus vásárlók befolyásolása, és természetesen mindezek mellett a márka ismertségének növelése.
Az utóbbira tökéletes példa a 2006. decemberi, hazánkban Shelf Stopperen (polcmegállító zászló) futott Twinings-kampány. A kampány üzenete a tea előnyeinek hangsúlyozása mellett (harmónia testnek és léleknek) a hitelesség kommunikálása volt, hiszen a Twinings 300 éves múltjával a legrégebbi teamárka a világon.
A szektor marketingstratégiájában megfigyelhető, hogy a jeges és forró italokat az év különböző szakaszaiban reklámozzák. Az IMIGe-nél jellemzően a téli időszakban futnak a forrótea-kampányok, míg a jegesteák hirdetései a nyári szezonra tehetőek. Tavalyelőtt a július-augusztusi szezonban hirdette a Sara Lee a Pickwick jegestea instant verzióját strandokon, illetve augusztusban a Tesco hipermarketekben. Míg a strandokon, a Beach Bench-eken (strandpad) elhelyezett hirdetéseken az instant icetea új csomagolására fektették a hangsúlyt, addig a hipermarketekben polcmegállító zászlón futó augusztusi kampány során az új termék kommunikálása volt az elsődleges szempont.
Szintén szezonális promóció volt 2005 júliusában a Cseh Köztársaságban, az Ahold Hypernova lánc hálózatában, Clip-on-on (bevásárlókocsi-fogantyú) futó Nestea-kampány is.
A legutolsó teakampány idén februárban futott a Cseh Köztársaságban. A Pickwick hirdetésével március közepéig, a Tesco hipermarketek területén, polcmegállító zászlón találkozhatnak a fogyasztók. A kampány célja a Pickwick új, tealeveleket tartalmazó, háromféle ízvilágban megvásárolható termékének piacra való bevezetése és megismertetése volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >