Tchibo Plaza Roadshow
2012. április–májusban és június–júliusban Budapest 6 bevásárlóközpontjában – Westend, Mammut, Árkád, MOM, Aréna, és KÖKI Terminál –, a Tchibo üzletek közelében kóstoltatással egybekötött nagyszabású kitelepülést szervezett a Tchibo, a Wonderduckkal együttműködve. A promóterek az új Caffisimo kávégépeket és a Tchibo Esspresso kávékat ismertették meg és népszerűsítették azzal a céllal, hogy a Tchibo üzletek forgalmát növeljék, erősítsék.
Az eladásösztönzés eszköze akciós csomagajánlat és ehhez kapott grátisz kapszulaajándék volt. Egy időben 3 bevásárlóközpontban futott a promóció, heti 2 promóciós napon. Az adott 3 bevásárlóközpontban egyik héten Caffisimo kávéfőző és a kapszulák voltak a fókuszban, majd a következő héten a két Espresso kávé. A kóstoltatás alkalmanként 2 hoszttal történt, akik mintegy baristaként, mindent tudtak a kávéról és a kávéfőzőről, és megfelelő sales-es vénával is el voltak látva annak érdekében, hogy ne csak kóstoltassanak, hanem el is tudják adni a terméket. Egy hosztesz pedig kínáló promóterként tálcával körbejárt a bevásárlóközpontban, mindenkit tájékoztatott a promócióról, illetve az érdeklődőket a kitelepüléshez irányította. A Cafissimo esetében kávékapszulát, Espresso esetében pedig üres poharat adott
a járókelőknek.
A kóstoltatás napjain az egy boltban eladott napi Caffisimo kávéfőzők száma 3-4-szerese volt az átlagos napi darabszáménak. Az adott boltban értékesített Tchibo Espresso kávék mennyisége pedig 50-150 százalékkal nőtt olyan 2+1 akciós napokhoz (péntek–szombat) képest, amikor nem volt kóstoltatás.
A díjat Szuhai Róbert, a Tchibo Budapest Kft. brand managere és Szabó Edit, a Wonderduck Agency Zrt. account directora közösen vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >