Tchibo Plaza Roadshow

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 06. 20. 10:18

2012. április–májusban és június–júliusban Budapest 6 bevásárlóközpontjában – Westend, Mammut, Árkád, MOM, Aréna, és KÖKI Terminál –, a Tchibo üzletek közelében kóstoltatással egybekötött nagyszabású kitelepülést szervezett a Tchibo, a Wonderduckkal együttműködve. A promóterek az új Caffisimo kávégépeket és a Tchibo Esspresso kávékat ismertették meg és népszerűsítették azzal a céllal, hogy a Tchibo üzletek forgalmát növeljék, erősítsék.

Az eladásösztönzés eszköze akciós csomagajánlat és ehhez kapott grátisz kapszulaajándék volt. Egy időben 3 bevásárlóközpontban futott a promóció, heti 2 promóciós napon. Az adott 3 bevásárlóközpontban egyik héten Caffisimo kávéfőző és a kapszulák voltak a fókuszban, majd a következő héten a két Espresso kávé. A kóstoltatás alkalmanként 2 hoszttal történt, akik mintegy baristaként, mindent tudtak a kávéról és a kávéfőzőről, és megfelelő sales-es vénával is el voltak látva annak érdekében, hogy ne csak kóstoltassanak, hanem el is tudják adni a terméket. Egy hosztesz pedig kínáló promóterként tálcával körbejárt a bevásárlóközpontban, mindenkit tájékoztatott a promócióról, illetve az érdeklődőket a kitelepüléshez irányította. A Cafissimo esetében kávékapszulát, Espresso esetében pedig üres poharat adott
a járókelőknek.

A kóstoltatás napjain az egy boltban eladott napi Caffisimo kávéfőzők száma 3-4-szerese volt az átlagos napi darabszáménak. Az adott boltban értékesített Tchibo Espresso kávék mennyisége pedig 50-150 százalékkal nőtt olyan 2+1 akciós napokhoz (péntek–szombat) képest, amikor nem volt kóstoltatás.

A díjat Szuhai Róbert, a Tchibo Budapest Kft. brand managere és Szabó Edit, a Wonderduck Agency Zrt. account directora közösen vette át.

Kapcsolódó cikkeink