Tchibo arany az „Együtt az óvodákért!” promócióért
A Tchibo „Együtt az óvodákért!” promóciója nyerte a „Az év legsikeresebb promóciója” díjat ital kategóriában a Trade Magazin által meghirdetett szakmai versenyen.
Az „Együtt az óvodákért!” programmal a 60. éves jubileumát ünneplő Tchibo 2009. szeptember – decembere között sikeresen vonta be fogyasztóit egy olyan kezdeményezésbe, mellyel támogatást nyújthatott a jövő generációja számára. A sikeres akció eredményeként 6 óvoda részesült egyenként 600 000,-Ft-os támogatásban, valamint a beküldök között egy 600.000,-Ft-os bankkártya is kisorsolásra került.
A promóció teljes körű marketing, trade marketing és PR támogatásának köszönhetően hatékonyan jutatta el üzenetét a célcsoporthoz. A nyereményjátékhoz külön TV tagon készült, mely jól illeszkedett a jubileumi kommunikációhoz. Stratégiai együttműködés keretében az akkori Sláger Rádión nemcsak klasszikus rádió spotok, hanem különböző játékokra és alternatív megjelenésekre is lehetőség volt. Emellett print megjelenések, online banner kampány támogatta a promóciót, valamint a promóciós microsite (www.egyuttazovodakert.hu), ahol az ovis élettel kapcsolatos hírek, cikkek jelentek meg, az ovik bemutatkozhattak, a látogatók böngészhettek közöttük, de lehetőség nyílt az óvónő szakértőnek kérdéseket feltenni, és különböző gyerek-foglalkoztatókat (pl. színezőket, labirintusjátékokat) letölteni.
Az országos program keretében szinte valamennyi óvodára érkezett szavazat. A Tchibo öt óvodát sorsolás alapján választott ki, a hatodikat a vásárlók összesített szavazatai alapján. A legtöbb vonalkód Nyalka település óvodája részére gyűlt össze. A társadalmi összefogás különleges példájaként, a csupán 450 fős faluban lelkes szülői összefogás eredményeként megszerezték a legtöbb szavazatot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >