Tavasztól megújul az Euronics bolthálózata
Az Euronics legfrissebb lakossági felmérése szerint az ideális műszaki áruházban az eladók kedvesek, felkészültek, a termékeket ki lehet próbálni és folyamatos akciók csábítják a vásárlókat – írja az Origo. A magyar tulajdonú műszaki áruházlánc tavaly bruttó 74 milliárd forint árbevételt realizált, ami 20 százalékos növekedés a megelőző évhez képest. A cég az idei évre további modernizációs törekvéseket tűzött ki célul.
A műszaki cikkek kiskereskedelmében idén 30 éve jelen lévő magyar cég 65 üzlettel és 1250 alkalmazottal, a tavalyi évet bruttó 74 milliárd forintos árbevétellel zárta.
A korábbi évek jelentős beruházásai mellett a cég tovább erősítette online értékesítési pozícióját, idén azonban nemcsak a külső, hanem a belső megújulási folyamatokra is összpontosít, valamint tovább szélesíti termékkínálatát.
Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója bejelentette, hogy az idei évtől az Euronics lett a már sokak által ismert német-amerikai Dyras márka kizárólagos forgalmazója a teljes Európai Unióban.
A megújulási folyamat részeként az Euronics 2019 elején kutatást végzett arról, hogyan látják a vásárlók a hazai műszakicikk-piacot. A vásárlási elégedettséget befolyásoló tényezők közül messze kimagaslik az eladók megítélése, a válaszadók több mint háromnegyede számára kifejezetten fontos, hogy az eladók mosolygósak és barátságosak legyenek, ugyanennyien állították, hogy az ideális műszaki cikk áruházban az eladók felkészültek és figyelmesek.
Tavasztól a teljes bolthálózat megújul: modern, letisztult kinézetet ölt mind az arculat, mind a berendezés, és egyszerűsödik az áruátvétel, eközben az Euronics márka teljes arculatát megújítjuk – közölte Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.
A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég 2001 áprilisában csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz, amelyhez 36 országban több mint 8800 üzlet tartozik. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Teljesítőképességük határára értek a fogyasztók – The RRD CPG + Grocery Consumer Report
A gazdasági nyomás fokozódásával a vásárlók egyre inkább az ár-érték…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >