Tavasztól megújul az Euronics bolthálózata
Az Euronics legfrissebb lakossági felmérése szerint az ideális műszaki áruházban az eladók kedvesek, felkészültek, a termékeket ki lehet próbálni és folyamatos akciók csábítják a vásárlókat – írja az Origo. A magyar tulajdonú műszaki áruházlánc tavaly bruttó 74 milliárd forint árbevételt realizált, ami 20 százalékos növekedés a megelőző évhez képest. A cég az idei évre további modernizációs törekvéseket tűzött ki célul.
A műszaki cikkek kiskereskedelmében idén 30 éve jelen lévő magyar cég 65 üzlettel és 1250 alkalmazottal, a tavalyi évet bruttó 74 milliárd forintos árbevétellel zárta.
A korábbi évek jelentős beruházásai mellett a cég tovább erősítette online értékesítési pozícióját, idén azonban nemcsak a külső, hanem a belső megújulási folyamatokra is összpontosít, valamint tovább szélesíti termékkínálatát.
Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója bejelentette, hogy az idei évtől az Euronics lett a már sokak által ismert német-amerikai Dyras márka kizárólagos forgalmazója a teljes Európai Unióban.
A megújulási folyamat részeként az Euronics 2019 elején kutatást végzett arról, hogyan látják a vásárlók a hazai műszakicikk-piacot. A vásárlási elégedettséget befolyásoló tényezők közül messze kimagaslik az eladók megítélése, a válaszadók több mint háromnegyede számára kifejezetten fontos, hogy az eladók mosolygósak és barátságosak legyenek, ugyanennyien állították, hogy az ideális műszaki cikk áruházban az eladók felkészültek és figyelmesek.
Tavasztól a teljes bolthálózat megújul: modern, letisztult kinézetet ölt mind az arculat, mind a berendezés, és egyszerűsödik az áruátvétel, eközben az Euronics márka teljes arculatát megújítjuk – közölte Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.
A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég 2001 áprilisában csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz, amelyhez 36 országban több mint 8800 üzlet tartozik. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >