Tavaszi újdonságok a Millitől
A kínálat két újabb taggal bővült, a 15 %-os Milli Főzőtejszín Light termékkel és 3%-os Milli Főző tejkrémmel.
A Friesland az egészségtudatosság
szellemében alkotta meg a Milli Főzőtejszín Light és
Milli Főző tejkrém visszazárható kupakkal,
0,3l-es formatervezett csomagolásban kerül a boltok
polcaira.
„A Milli márka új,
egészségtudatos termékeivel nemcsak követni
szeretnénk a legújabb táplálkozási
trendeket, de azokat megelőzve, újabb fogyasztási
alkalmakat is kívánunk teremteni” – mondja Szautner
Péter, Friesland Hungária zRt. marketing és
üzletfejlesztési igazgatója.
Az új termék elsősorban
az egészségtudatos, családjukról
gondoskodó nőket célozza meg, akik fontosnak tartják,
hogy egészséges alapanyagokból készítsenek
ízletes finomságokat maguk és szeretteik
számára. A termékbevezetést a klasszikus
in-store aktivitások és a hipermarketláncok
üzleteiben termékbemutatóval egybekötött
kóstoltatás kíséri. A prémium
kategóriás termékek piacra kerülését
mesterszakács közreműködésével
megrendezett főző show-val, valamint kereskedelmi magazinokban
történő megjelenésekkel is támogatja a
Friesland.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >