Tavaszi újdonságok a Millitől
A kínálat két újabb taggal bővült, a 15 %-os Milli Főzőtejszín Light termékkel és 3%-os Milli Főző tejkrémmel.
A Friesland az egészségtudatosság
szellemében alkotta meg a Milli Főzőtejszín Light és
Milli Főző tejkrém visszazárható kupakkal,
0,3l-es formatervezett csomagolásban kerül a boltok
polcaira.
„A Milli márka új,
egészségtudatos termékeivel nemcsak követni
szeretnénk a legújabb táplálkozási
trendeket, de azokat megelőzve, újabb fogyasztási
alkalmakat is kívánunk teremteni” – mondja Szautner
Péter, Friesland Hungária zRt. marketing és
üzletfejlesztési igazgatója.
Az új termék elsősorban
az egészségtudatos, családjukról
gondoskodó nőket célozza meg, akik fontosnak tartják,
hogy egészséges alapanyagokból készítsenek
ízletes finomságokat maguk és szeretteik
számára. A termékbevezetést a klasszikus
in-store aktivitások és a hipermarketláncok
üzleteiben termékbemutatóval egybekötött
kóstoltatás kíséri. A prémium
kategóriás termékek piacra kerülését
mesterszakács közreműködésével
megrendezett főző show-val, valamint kereskedelmi magazinokban
történő megjelenésekkel is támogatja a
Friesland.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >