Tavaszi nagytakarítás a Hűvösvölgyben, CIF módra
Tiszta környezet, boldog emberek. Ebből az egyszerű felismerésből indult útjára a CIF globális takarító programja, melynek során közösségi terek és épületek nyerhetik vissza egykori fényüket. Első magyarországi projektjük a budai Gyermekvasút hűvösvölgyi végállomásának megtisztítása és rendbetétele volt.
Környezetpszichológiai vizsgálatok szerint igenis hatást gyakorolnak ránk a minket körülvevő terek: szép és rendezett környezetben jobban megy a munka, kevesebb a baleset, nem érzünk akkora stresszt, egyszóval boldogabb az élet.
Ezt a gondolatot formálta kampánnyá a CIF: a világméretű projektbe olyan ikonikus, látványosan megtisztítható tereket és épületeket vontak be, melyekhez szinte mindenkinek van érzelmi viszonyulása és amelyek megérdemelték már az alapos takarítást, karbantartást. A kezdeményezés számos pontját elérte a világnak, így vált tisztává Rio de Janeiro Krisztus-szobra vagy a londoni O2 stadion sátortetője.
Az Unilever cégcsoport alá tartozó márka kampánya idén Magyarországra is megérkezett. Első projektjük a MÁV Gyermekvasút – Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének csinosítása volt. A tisztítás az épített részen túl annak környezetére is kiterjedt: a vasúti pálya alatt átvezető gyalogos aluljárót is professzionális takarítóbrigád vette kezelésbe. Az apróbb befejező munkálatokat lelkes önkéntes csapatok végezték, amelyek tagjai a gyermekvasutasok, Unilever dolgozók és a projekt kommunikációs partnerének, Magyarósi Csaba vloggernek követői voltak, akiket YouTube videójában ösztönzött arra, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz:
A kampány célja, hogy a későbbiekben több hazai helyszínt is bevonjon. Ehhez kapcsolódóan pályázatot hirdettek, melyben olyan civil szervezetek jelentkezését várják, akik megszépülésre váró közösségi tereket javasolnak.
A pályázat részleteiről további információ a www.ragyogjonmagyarorszag.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >