Tavaszi nagytakarítás a Hűvösvölgyben, CIF módra
Tiszta környezet, boldog emberek. Ebből az egyszerű felismerésből indult útjára a CIF globális takarító programja, melynek során közösségi terek és épületek nyerhetik vissza egykori fényüket. Első magyarországi projektjük a budai Gyermekvasút hűvösvölgyi végállomásának megtisztítása és rendbetétele volt.
Környezetpszichológiai vizsgálatok szerint igenis hatást gyakorolnak ránk a minket körülvevő terek: szép és rendezett környezetben jobban megy a munka, kevesebb a baleset, nem érzünk akkora stresszt, egyszóval boldogabb az élet.
Ezt a gondolatot formálta kampánnyá a CIF: a világméretű projektbe olyan ikonikus, látványosan megtisztítható tereket és épületeket vontak be, melyekhez szinte mindenkinek van érzelmi viszonyulása és amelyek megérdemelték már az alapos takarítást, karbantartást. A kezdeményezés számos pontját elérte a világnak, így vált tisztává Rio de Janeiro Krisztus-szobra vagy a londoni O2 stadion sátortetője.
Az Unilever cégcsoport alá tartozó márka kampánya idén Magyarországra is megérkezett. Első projektjük a MÁV Gyermekvasút – Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének csinosítása volt. A tisztítás az épített részen túl annak környezetére is kiterjedt: a vasúti pálya alatt átvezető gyalogos aluljárót is professzionális takarítóbrigád vette kezelésbe. Az apróbb befejező munkálatokat lelkes önkéntes csapatok végezték, amelyek tagjai a gyermekvasutasok, Unilever dolgozók és a projekt kommunikációs partnerének, Magyarósi Csaba vloggernek követői voltak, akiket YouTube videójában ösztönzött arra, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz:
A kampány célja, hogy a későbbiekben több hazai helyszínt is bevonjon. Ehhez kapcsolódóan pályázatot hirdettek, melyben olyan civil szervezetek jelentkezését várják, akik megszépülésre váró közösségi tereket javasolnak.
A pályázat részleteiről további információ a www.ragyogjonmagyarorszag.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >Megválik vegán üzletágától az Unilever
Értékesíteni készül az Unilever a The Vegetarian Butcher növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >