Tavasszal debütál a Beyond Meat termékeinek negyedik generációja
A vállalat növényi alapú marhahúsának negyedik generációja tápanyagban gazdag összetevőkkel egészül ki a kókusz- és repceolaj helyett.
A növényi alapú húshelyettesítők úttörője, a Beyond Meat bemutatta a Beyond IV-et, a vállalat védjegyévé vált Beyond Burger és Beyond Beef termékek negyedik generációját. A növényi alapú marhahús legújabb generációja idén tavasztól felváltja a kiskereskedelemben eddig forgalmazott termékeket.
A növényi marhahús az új recept szerint avokádóolajjal készül, kevesebb telített zsírsavat és nátriumot tartalmaz, ugyanakkor fehérjében gazdag, nagy tápanyagsűrűségű új növényi alapanyagokkal, például vörös lencsével és lóbabbal (más néven faba babbal) egészül ki.
A repce- és kókuszolajok elhagyásával, illetve avokádóolajjal való helyettesítésével a vállalat szerint a termék íze simább, semlegesebb és az avokádóolaj magasabb füstpontja „még húsosabb, marhásabb ízt” eredményez.
Mivel azonban az avokádóolaj prémiumabb termék, mint az általa helyettesített összetevők, a legújabb változat ára is magasabb lesz.
A megújult receptúra kifejlesztését a növényi alapú kategória érése ösztönözte, ugyanis egyre több fogyasztó követel tisztább összetevőket a termékekben.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >