Tavaly 93 000 négyzetméterre nőtt az Appeninn Nyrt. kereskedelmi ingatlanokból álló portfóliója
Tavaly az Appeninn Vagyonkezelő Holding Nyrt. (Appeninn Nyrt.) tulajdonában álló ingatlanok száma 18-ról 41-re nőtt, ezáltal 47 százalékkal, közel 63 000 négyzetméterről, 93 000 négyzetméterre emelkedett a vállalat kereskedelmi ingatlanokból álló portfóliójának bruttó kiadható területe – közölte az Appeninn Nyrt. kedden az MTI-vel.
Felidézték, hogy a társaság 2018 júniusában publikálta a 2022-ig tartó időszakra vonatkozó stratégiáját, a terv szerint a vállalat a következő években dinamikus bővüléssel, elsősorban „A” kategóriás, kiváló felszereltségű és magas szintű szolgáltatáscsomagot nyújtó irodaházak, valamint kiskereskedelmi ingatlanok akvizíciójával és fejlesztésével kíván létrehozni a befektetők számára hosszú távon is jelentős hozamot és stabil cash flow-t biztosító ingatlan portfóliót.
A 2018-ban megvásárolt ingatlanok közül példaként említették az Erste Alapkezelő Zrt.-től 14,5 millió euróért akvirált 18 kiskereskedelmi ingatlant, amelyeket a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bérel. A vállalat megszerezte továbbá PRO-MUT Hungária Kft. 75 százalékos üzletrészét, amivel a balatonvilágosi Club Aliga mintegy 37 hektár területű részének közvetett tulajdonjoga, valamint a fennmaradó mintegy 10 hektárnyi terület vagyonkezelői joga a társaság érdekeltségi körébe került. Az adásvétel értéke meghaladta a 14,1 millió eurót; a tranzakció 2019. január 28-án zárult.
A közlemény idézte Tomcsányi Gábort, az Appeninn Nyrt. vezérigazgatóját, aki kifejtette a budapesti irodapiac növekedése, a kiskereskedelmi forgalom bővülése, valamint a kedvező finanszírozási környezet nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy hosszú távon jövedelmező ingatlan portfóliót alakítson ki a társaság. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >