Tavaly 93 000 négyzetméterre nőtt az Appeninn Nyrt. kereskedelmi ingatlanokból álló portfóliója
Tavaly az Appeninn Vagyonkezelő Holding Nyrt. (Appeninn Nyrt.) tulajdonában álló ingatlanok száma 18-ról 41-re nőtt, ezáltal 47 százalékkal, közel 63 000 négyzetméterről, 93 000 négyzetméterre emelkedett a vállalat kereskedelmi ingatlanokból álló portfóliójának bruttó kiadható területe – közölte az Appeninn Nyrt. kedden az MTI-vel.
Felidézték, hogy a társaság 2018 júniusában publikálta a 2022-ig tartó időszakra vonatkozó stratégiáját, a terv szerint a vállalat a következő években dinamikus bővüléssel, elsősorban „A” kategóriás, kiváló felszereltségű és magas szintű szolgáltatáscsomagot nyújtó irodaházak, valamint kiskereskedelmi ingatlanok akvizíciójával és fejlesztésével kíván létrehozni a befektetők számára hosszú távon is jelentős hozamot és stabil cash flow-t biztosító ingatlan portfóliót.
A 2018-ban megvásárolt ingatlanok közül példaként említették az Erste Alapkezelő Zrt.-től 14,5 millió euróért akvirált 18 kiskereskedelmi ingatlant, amelyeket a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bérel. A vállalat megszerezte továbbá PRO-MUT Hungária Kft. 75 százalékos üzletrészét, amivel a balatonvilágosi Club Aliga mintegy 37 hektár területű részének közvetett tulajdonjoga, valamint a fennmaradó mintegy 10 hektárnyi terület vagyonkezelői joga a társaság érdekeltségi körébe került. Az adásvétel értéke meghaladta a 14,1 millió eurót; a tranzakció 2019. január 28-án zárult.
A közlemény idézte Tomcsányi Gábort, az Appeninn Nyrt. vezérigazgatóját, aki kifejtette a budapesti irodapiac növekedése, a kiskereskedelmi forgalom bővülése, valamint a kedvező finanszírozási környezet nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy hosszú távon jövedelmező ingatlan portfóliót alakítson ki a társaság. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >