Tavaly 6,3 százalékkal nőtt a Carrefour bevétele
A francia kiskereskedelmi vállalat forgalma 97,6 milliárd euró volt 2008-ban, az eredmény némileg elmaradt a társaság által várt 6,5%-os növekedéstől.
A cég franciaországi forgalma 42,5
milliárd euró volt, ami 1%-os bevételbővülést
jelent. A fejlődés mozgatórugói a
szupermarketek voltak, ezek forgalma 3,7%-al nőtt, ezzel szemben a
hipermarketek bevételei 1,2%-al csökkentek.
A Carrefour Franciaországon
kívüli európai bevételei az elmúlt
esztendőben elérték a 36,1 milliárd eurót.
Olaszországban 1,9%, Belgiumban 2,8% volt a veszteség,
de Spanyolországban nőtt a forgalom 1,3%-kal.
Latin-Amerikában látványos
bővülést tudhat magáénak a cég, a
bevételek 12,7%-al nőttek és elérték a
12,3 milliárd eurót. A Carrefour legsikeresebb piaca
Argentina volt, ahol a bővülés 32,3%-os volt. Ázsiában
átlag 1,9%-kal nőtt a forgalom, Kínában a
bővülés 4,4%-os volt, de Tajvanon a bevételek
2,9%-kal visszaestek. A kontinensen 6,7 milliárd euró
értékben forgalmazott termékeket a Carrefour.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >