Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás élelmiszer-, drogéria- és parfümterméket vezetett be a tavalyi évben, ami a sajátmárkás-választék 5%-os bővülését jelenti 2022-höz képest. A folyamatosan változó piaci trendekre válaszul az új termékek hozzávetőlegesen 50%-a az ínyenc, az organikus, a megnövelt fehérjetartalmú, a gluténmentes és a vegán kategóriákban jelent meg.
A vállalat jelenleg kínált több mint 3850 cikkeleme között megtalálható 2600 alaptermék, 190 ínyenc Auchan Collection termék, 230 bio- és 57 gluténmentes cikk. A prémium termékek száma meghaladja a 200-at és 400 az exkluzív Cosmia márkához tartozik.
2023-ban az Alcampo a hasonló termékekhez képest akár 85%-kal kevesebb cukorral készült kekszeket, sportolóknak és időseknek szánt élelmiszer termékcsaládokat vezetett be a Cosmia első Zero Waste termékeivel, így újrafelhasználható sminklemosó korongokkal és Konjac arcszivacssal együtt.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >