Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás élelmiszer-, drogéria- és parfümterméket vezetett be a tavalyi évben, ami a sajátmárkás-választék 5%-os bővülését jelenti 2022-höz képest. A folyamatosan változó piaci trendekre válaszul az új termékek hozzávetőlegesen 50%-a az ínyenc, az organikus, a megnövelt fehérjetartalmú, a gluténmentes és a vegán kategóriákban jelent meg.
A vállalat jelenleg kínált több mint 3850 cikkeleme között megtalálható 2600 alaptermék, 190 ínyenc Auchan Collection termék, 230 bio- és 57 gluténmentes cikk. A prémium termékek száma meghaladja a 200-at és 400 az exkluzív Cosmia márkához tartozik.
2023-ban az Alcampo a hasonló termékekhez képest akár 85%-kal kevesebb cukorral készült kekszeket, sportolóknak és időseknek szánt élelmiszer termékcsaládokat vezetett be a Cosmia első Zero Waste termékeivel, így újrafelhasználható sminklemosó korongokkal és Konjac arcszivacssal együtt.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Országos sztrájk béníthatja a Ryanair spanyolországi járatait
Augusztus 15-től akár év végéig is tarthat az a munkabeszüntetés,…
Tovább olvasom >125 millió euróból korszerűsíti üzleteiben a hűtőrendszert a DIA
A spanyol DIA élelmiszer-kiskereskedelmi lánc 2029-ig összesen 125 millió eurót…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >