Tavaly 20 százalékkal nőtt a Danubius Hotels árbevétele Romániában
Tavaly 20 százalékkal nőtt a Danubius Hotels árbevétele Romániában a 2014-hez képest – írta hétfőn a Ziarul Financiar című román gazdasági újság.
A lap elektronikus kiadása szerint a vállalat árbevétele elérte a 37,5 millió lejt (2,6 milliárd forint), a nyeresége 7 millió lej volt (485,8 millió forint). A Danubius Hotels Romániában három szállodát működtet a Balneoclimaterica romániai vállalat révén az erdélyi Szovátán, amely a sós vizű Medve-tóról híres.
A három szálloda átlagos kihasználtsága 63 százalékos volt – mondta a lapnak Kaján Júlia, a Balneoclimaterica gazdasági igazgatója. A külföldi vendégek jelentős része a Moldovai Köztársaságból érkezett, a Danubius Sovata hotelben az arányuk 18 százalék volt, a Bradet szállodában a vendégek 28 százalékát tették ki.
A gazdasági igazgató közölte, tavaly rendszeresen voltak izraeli turistáik is egy 860 ezer euró értékű szerződésnek köszönhetően, amelyet egy izraeli turisztikai irodával írtak alá. Ez utóbbi hetente szállított bérelt járattal turistákat Szovátára, ahol a fő idénynek a július és az augusztus számít, ekkor ugyanis a vendégek a Medve-tóban is fürödhetnek.
A Danubius csoport 2000-ben privatizáció útján szerezte meg a szovátai Balneoclimaterica részvénytársaságot. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Danubius Hotels 13 milliárd forintos beruházással újítja meg szállodáit az idén
A Danubius Hotels szállodalánc az idén minden eddiginél nagyobb összeget,…
Tovább olvasom >Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >