Tavaly 10,6 ezer tonna terméket gyártott külföldi piacokra az Intersnack Magyarország
Tavaly 10,6 ezer tonna terméket gyártott külföldi piacokra az Intersnack Magyarország Kft. – tudatta a vállalat az MTI-vel.

Több mint 10 ezer tonnányi terméket gyártott külföldi piacra az Intersnack
Közlésük szerint a Győrben készült lisztes alapú termékek piaci részesedése a kelet-közép-európai térségben 11 százalék, amellyel az Intersnack dobogós helyet foglal el a sóspálcikák, perecek, krékerek regionális piacán.
A fennállásának 30. évfordulóját ünneplő gyárat működtető Intersnack Magyarország Kft. a németországi Intersnack-csoport tagja. A csoport világszerte közel negyven gyártóüzemet működtet eltérő gyártási profilokkal és regionális piacokkal.
A győri üzemben 1992-ben indult a termelés a Stickletti sós pálcika gyártásával. Az üzem fő feladata ma az, hogy a magyar és környékbeli országok piacai számára sós pálcikát, perecet, krékert és az ezekből kevert ropogtatnivalókat gyártson.
A Magyarországon felhasznált összes étkezési búza mintegy másfél százalékát dolgozza fel liszt formájában a győri gyár, amellyel a magyarországi malmi búza egyik legnagyobb felhasználója.
A közlemény idézi Lukács Dénest, az Intersnack magyarországi üzletág igazgatóját, aki szerint 2020-ban, tavaly és idén 2,5 milliárd forintot költenek a gyár fejlesztésére. A beruházások közül kiemelkedik a második krékersoruk kiépítése, amelynek a próbaüzeme zajlik.
A nyilvános céginformációs adatok szerint a cég árbevétele tavaly 19,189 milliárd forint volt, 1,070 milliárd forinttal több, mint 2020-ban.
Tavaly az exportból származó árbevétele 7,556 milliárd forint volt, 430 millió forinttal több, mint az előző évben.
Adózott eredménye 59,8 millió forint volt tavaly, 20,9 millió forinttal több, mint 2020-ban.
Az Intersnack Magyarország Kft. mintegy 350 embert foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >Újra lendületben a magyar dinnye: nőtt a termőterület, erősödik az export
Bár a boltok polcain már megjelentek az idei nyár első…
Tovább olvasom >Drágult a tej, csökkent a túró: átalakulóban a hazai tejtermékpiac
A hazai tejtermékek ára 2025 első felében jelentős éves drágulást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >