Tavaly 10,6 ezer tonna terméket gyártott külföldi piacokra az Intersnack Magyarország
Tavaly 10,6 ezer tonna terméket gyártott külföldi piacokra az Intersnack Magyarország Kft. – tudatta a vállalat az MTI-vel.

Több mint 10 ezer tonnányi terméket gyártott külföldi piacra az Intersnack
Közlésük szerint a Győrben készült lisztes alapú termékek piaci részesedése a kelet-közép-európai térségben 11 százalék, amellyel az Intersnack dobogós helyet foglal el a sóspálcikák, perecek, krékerek regionális piacán.
A fennállásának 30. évfordulóját ünneplő gyárat működtető Intersnack Magyarország Kft. a németországi Intersnack-csoport tagja. A csoport világszerte közel negyven gyártóüzemet működtet eltérő gyártási profilokkal és regionális piacokkal.
A győri üzemben 1992-ben indult a termelés a Stickletti sós pálcika gyártásával. Az üzem fő feladata ma az, hogy a magyar és környékbeli országok piacai számára sós pálcikát, perecet, krékert és az ezekből kevert ropogtatnivalókat gyártson.
A Magyarországon felhasznált összes étkezési búza mintegy másfél százalékát dolgozza fel liszt formájában a győri gyár, amellyel a magyarországi malmi búza egyik legnagyobb felhasználója.
A közlemény idézi Lukács Dénest, az Intersnack magyarországi üzletág igazgatóját, aki szerint 2020-ban, tavaly és idén 2,5 milliárd forintot költenek a gyár fejlesztésére. A beruházások közül kiemelkedik a második krékersoruk kiépítése, amelynek a próbaüzeme zajlik.
A nyilvános céginformációs adatok szerint a cég árbevétele tavaly 19,189 milliárd forint volt, 1,070 milliárd forinttal több, mint 2020-ban.
Tavaly az exportból származó árbevétele 7,556 milliárd forint volt, 430 millió forinttal több, mint az előző évben.
Adózott eredménye 59,8 millió forint volt tavaly, 20,9 millió forinttal több, mint 2020-ban.
Az Intersnack Magyarország Kft. mintegy 350 embert foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
KSH: 2,2 milliárd euró volt a szolgáltatás-külkereskedelmi többlet az I. negyedévben
2025 I. negyedévében a szolgáltatások euróban számított exportja 3,6, importja…
Tovább olvasom >Távoli, de nyitott kapu: Üzbegisztánban látnak lehetőséget a magyar cégek
Bár földrajzilag és kulturálisan is távoli, Üzbegisztán az egyik legígéretesebb…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >