Tavaly 10,6 ezer tonna terméket gyártott külföldi piacokra az Intersnack Magyarország
Tavaly 10,6 ezer tonna terméket gyártott külföldi piacokra az Intersnack Magyarország Kft. – tudatta a vállalat az MTI-vel.

Több mint 10 ezer tonnányi terméket gyártott külföldi piacra az Intersnack
Közlésük szerint a Győrben készült lisztes alapú termékek piaci részesedése a kelet-közép-európai térségben 11 százalék, amellyel az Intersnack dobogós helyet foglal el a sóspálcikák, perecek, krékerek regionális piacán.
A fennállásának 30. évfordulóját ünneplő gyárat működtető Intersnack Magyarország Kft. a németországi Intersnack-csoport tagja. A csoport világszerte közel negyven gyártóüzemet működtet eltérő gyártási profilokkal és regionális piacokkal.
A győri üzemben 1992-ben indult a termelés a Stickletti sós pálcika gyártásával. Az üzem fő feladata ma az, hogy a magyar és környékbeli országok piacai számára sós pálcikát, perecet, krékert és az ezekből kevert ropogtatnivalókat gyártson.
A Magyarországon felhasznált összes étkezési búza mintegy másfél százalékát dolgozza fel liszt formájában a győri gyár, amellyel a magyarországi malmi búza egyik legnagyobb felhasználója.
A közlemény idézi Lukács Dénest, az Intersnack magyarországi üzletág igazgatóját, aki szerint 2020-ban, tavaly és idén 2,5 milliárd forintot költenek a gyár fejlesztésére. A beruházások közül kiemelkedik a második krékersoruk kiépítése, amelynek a próbaüzeme zajlik.
A nyilvános céginformációs adatok szerint a cég árbevétele tavaly 19,189 milliárd forint volt, 1,070 milliárd forinttal több, mint 2020-ban.
Tavaly az exportból származó árbevétele 7,556 milliárd forint volt, 430 millió forinttal több, mint az előző évben.
Adózott eredménye 59,8 millió forint volt tavaly, 20,9 millió forinttal több, mint 2020-ban.
Az Intersnack Magyarország Kft. mintegy 350 embert foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >Spárgaszezon indul Magyarországon: exportnagyhatalom vagy gasztronómiai lehetőség?
Miközben Nyugat-Európában tavaszi csemegeként ünneplik, itthon még mindig csak szűk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >