Tatán vásárolt raktárat a Depó-Trade
A Depó-Trade ’94 Bt. idén immár 25 éve foglalkozik élelmiszer, édesség, kávé kis- és nagykereskedelmével. Választéka mintegy 1500 cikkelemből áll, nagykereskedelmi tevékenységét főleg Komárom-Esztergom megye területén folytatja. A Depó-Trade ’94 célja a nagy- és kiskereskedelmi partnerei megrendeléseinek gyors és pontos kiszolgálása és támogatása a mindenkori vevői igényeknek megfelelő árak kialakításával, hogy a szektorban betöltött pozíciója tovább erősödhessen.
– Cégünk életében 2018-ban a legfontosabb esemény az volt, hogy vásároltunk Tatán egy 3000 négyzetméteres raktárt 6 méteres belmagassággal. Ezzel a helyproblémánk megoldódott. Targoncaparkunk pedig két targoncával bővült – mondja Sárai Imre, a Depó-Trade ’94 Bt. ügyvezetője. – A tavalyi évben termékválasztékunk kicsit nőtt. Úgy látjuk, a piac tisztult, a rosszul fizető vevők kiesnek a piacról. Csak leinformálható, stabil cégekkel dolgozunk mind beszállítói, mind vevői oldalon. Pénzügyi helyzetünk stabil.
Úgy gondolja, hogy már a gazdasági növekedést is veszélyezteti az el- és kivándorlás miatti jelentős munkaerőhiány. A meglévő dolgozói létszámmal egyelőre csak a túlmunka növelésével tudják teljesíteni saját és partnereik elvárásait, ugyanakkor bíznak az emberi erőforrások kedvező alakulásában. A rendszeres jogszabályváltozások megnehezítik munkájukat, ugyanakkor az ügyvezető szükségesnek tartja, hiszen ezáltal válik átláthatóvá, nyomon követhetővé és biztonságossá a kereskedelmi lánc egészen a végső fogyasztóig.
– Az idei évtől mérsékelt forgalomnövekedést várunk. Szeretnénk a meglévő vevőinket megtartani, illetőleg minél magasabb szinten kiszolgálni – teszi hozzá Sárai Imre. – Idén is számos új termékkel bővült gyártói beszállítóik termékpalettája, amelyeket velük karöltve népszerűsítenek. //
Kapcsolódó cikkeink
A fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi a görögdinnyéket a nyári időszakban
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a kormányhivatalok…
Tovább olvasom >OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >Fél évszázad után lecserélik a vonalkódokat
Hamarosan új korszak kezdődik a kiskereskedelemben: világszerte bevezetik a GS1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >