Tatabányai futár nyerte az egymilliós fődíjat
A tatabányai Tescóban adták át a Magyar Termék Nonprofit Kft. immár hagyományos őszi nyereményjátékának egymillió forintos fődíját. A nyertesnek ugyanis az ott vásárolt Szerencsi Bonbon termék hozta meg a szerencséjét.
Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. kiemelt ügyfél referense elmondta, a „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj” promócióban nyolc gyártó 240 védjegyes terméke vett részt. „Ez a játék is megmutatta, hogy a közös marketing szerepe a mostani nehéz időkben különösen felértékelődik. Nagy öröm számunkra, hogy mind több gyártó tekint rá egyfajta válságálló megoldásként.” A nyertes vásárló, Gyöngyösi Máté a www.magyaranyero.hu hűségoldalt követve kapcsolódott be a játékba – tette hozzá.
Szimeiszter Éva, a Tesco-Global Zrt. országos divíziós beszerzési vezetője az üzletházláncukban vásárló nyertesnek gratulálva arról beszélt, hogy a Tescónál büszkék arra, hogy vásárlóik és a magyar agrárium szempontjából kiemelten fontos területeken évek óta közel 100% a magyar termékek aránya, beleértve a tojást, a friss tejet, tejfölt, túrót, csirke- és pulykatermékeket, valamint tavaly augusztus óta a mézválasztékot is.
Gyöngyösi Máté futár, az egymillió forintos fődíj harmincéves boldog tulajdonosa most először vett részt a Magyar Termék nyereményjátékában, bár vásárlásai során korábban is előnyben részesítette a Magyar Termék logós árucikkeket. A magyaranyero.hu oldalt követve telefonról játszott, ott kísérte figyelemmel a részt vevő termékeket. „A tájékozódásba természetesen besegített a promóciós matrica is” – jegyezte meg. „Nagyon fontos számomra, hogy hazai alapanyagokból készült, hazai gyártású termékeket vásároljak.” A számára fődíjat hozó Szerencsi Bonbon terméknek is rendszeres fogyasztója.
A fődíj egy részét – édesanyját támogatva – tetőfelújításra fordítja, a maradékot pedig egy egyhetes belföldi pihenésre szánja.
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >