Tatabányai futár nyerte az egymilliós fődíjat
A tatabányai Tescóban adták át a Magyar Termék Nonprofit Kft. immár hagyományos őszi nyereményjátékának egymillió forintos fődíját. A nyertesnek ugyanis az ott vásárolt Szerencsi Bonbon termék hozta meg a szerencséjét.
Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. kiemelt ügyfél referense elmondta, a „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj” promócióban nyolc gyártó 240 védjegyes terméke vett részt. „Ez a játék is megmutatta, hogy a közös marketing szerepe a mostani nehéz időkben különösen felértékelődik. Nagy öröm számunkra, hogy mind több gyártó tekint rá egyfajta válságálló megoldásként.” A nyertes vásárló, Gyöngyösi Máté a www.magyaranyero.hu hűségoldalt követve kapcsolódott be a játékba – tette hozzá.
Szimeiszter Éva, a Tesco-Global Zrt. országos divíziós beszerzési vezetője az üzletházláncukban vásárló nyertesnek gratulálva arról beszélt, hogy a Tescónál büszkék arra, hogy vásárlóik és a magyar agrárium szempontjából kiemelten fontos területeken évek óta közel 100% a magyar termékek aránya, beleértve a tojást, a friss tejet, tejfölt, túrót, csirke- és pulykatermékeket, valamint tavaly augusztus óta a mézválasztékot is.
Gyöngyösi Máté futár, az egymillió forintos fődíj harmincéves boldog tulajdonosa most először vett részt a Magyar Termék nyereményjátékában, bár vásárlásai során korábban is előnyben részesítette a Magyar Termék logós árucikkeket. A magyaranyero.hu oldalt követve telefonról játszott, ott kísérte figyelemmel a részt vevő termékeket. „A tájékozódásba természetesen besegített a promóciós matrica is” – jegyezte meg. „Nagyon fontos számomra, hogy hazai alapanyagokból készült, hazai gyártású termékeket vásároljak.” A számára fődíjat hozó Szerencsi Bonbon terméknek is rendszeres fogyasztója.
A fődíj egy részét – édesanyját támogatva – tetőfelújításra fordítja, a maradékot pedig egy egyhetes belföldi pihenésre szánja.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >