Tatabányai futár nyerte az egymilliós fődíjat
A tatabányai Tescóban adták át a Magyar Termék Nonprofit Kft. immár hagyományos őszi nyereményjátékának egymillió forintos fődíját. A nyertesnek ugyanis az ott vásárolt Szerencsi Bonbon termék hozta meg a szerencséjét.
Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. kiemelt ügyfél referense elmondta, a „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj” promócióban nyolc gyártó 240 védjegyes terméke vett részt. „Ez a játék is megmutatta, hogy a közös marketing szerepe a mostani nehéz időkben különösen felértékelődik. Nagy öröm számunkra, hogy mind több gyártó tekint rá egyfajta válságálló megoldásként.” A nyertes vásárló, Gyöngyösi Máté a www.magyaranyero.hu hűségoldalt követve kapcsolódott be a játékba – tette hozzá.
Szimeiszter Éva, a Tesco-Global Zrt. országos divíziós beszerzési vezetője az üzletházláncukban vásárló nyertesnek gratulálva arról beszélt, hogy a Tescónál büszkék arra, hogy vásárlóik és a magyar agrárium szempontjából kiemelten fontos területeken évek óta közel 100% a magyar termékek aránya, beleértve a tojást, a friss tejet, tejfölt, túrót, csirke- és pulykatermékeket, valamint tavaly augusztus óta a mézválasztékot is.
Gyöngyösi Máté futár, az egymillió forintos fődíj harmincéves boldog tulajdonosa most először vett részt a Magyar Termék nyereményjátékában, bár vásárlásai során korábban is előnyben részesítette a Magyar Termék logós árucikkeket. A magyaranyero.hu oldalt követve telefonról játszott, ott kísérte figyelemmel a részt vevő termékeket. „A tájékozódásba természetesen besegített a promóciós matrica is” – jegyezte meg. „Nagyon fontos számomra, hogy hazai alapanyagokból készült, hazai gyártású termékeket vásároljak.” A számára fődíjat hozó Szerencsi Bonbon terméknek is rendszeres fogyasztója.
A fődíj egy részét – édesanyját támogatva – tetőfelújításra fordítja, a maradékot pedig egy egyhetes belföldi pihenésre szánja.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >