Tatabányai futár nyerte az egymilliós fődíjat
A tatabányai Tescóban adták át a Magyar Termék Nonprofit Kft. immár hagyományos őszi nyereményjátékának egymillió forintos fődíját. A nyertesnek ugyanis az ott vásárolt Szerencsi Bonbon termék hozta meg a szerencséjét.
Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. kiemelt ügyfél referense elmondta, a „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj” promócióban nyolc gyártó 240 védjegyes terméke vett részt. „Ez a játék is megmutatta, hogy a közös marketing szerepe a mostani nehéz időkben különösen felértékelődik. Nagy öröm számunkra, hogy mind több gyártó tekint rá egyfajta válságálló megoldásként.” A nyertes vásárló, Gyöngyösi Máté a www.magyaranyero.hu hűségoldalt követve kapcsolódott be a játékba – tette hozzá.
Szimeiszter Éva, a Tesco-Global Zrt. országos divíziós beszerzési vezetője az üzletházláncukban vásárló nyertesnek gratulálva arról beszélt, hogy a Tescónál büszkék arra, hogy vásárlóik és a magyar agrárium szempontjából kiemelten fontos területeken évek óta közel 100% a magyar termékek aránya, beleértve a tojást, a friss tejet, tejfölt, túrót, csirke- és pulykatermékeket, valamint tavaly augusztus óta a mézválasztékot is.
Gyöngyösi Máté futár, az egymillió forintos fődíj harmincéves boldog tulajdonosa most először vett részt a Magyar Termék nyereményjátékában, bár vásárlásai során korábban is előnyben részesítette a Magyar Termék logós árucikkeket. A magyaranyero.hu oldalt követve telefonról játszott, ott kísérte figyelemmel a részt vevő termékeket. „A tájékozódásba természetesen besegített a promóciós matrica is” – jegyezte meg. „Nagyon fontos számomra, hogy hazai alapanyagokból készült, hazai gyártású termékeket vásároljak.” A számára fődíjat hozó Szerencsi Bonbon terméknek is rendszeres fogyasztója.
A fődíj egy részét – édesanyját támogatva – tetőfelújításra fordítja, a maradékot pedig egy egyhetes belföldi pihenésre szánja.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >