Tatabányai futár nyerte az egymilliós fődíjat
A tatabányai Tescóban adták át a Magyar Termék Nonprofit Kft. immár hagyományos őszi nyereményjátékának egymillió forintos fődíját. A nyertesnek ugyanis az ott vásárolt Szerencsi Bonbon termék hozta meg a szerencséjét.
Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. kiemelt ügyfél referense elmondta, a „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj” promócióban nyolc gyártó 240 védjegyes terméke vett részt. „Ez a játék is megmutatta, hogy a közös marketing szerepe a mostani nehéz időkben különösen felértékelődik. Nagy öröm számunkra, hogy mind több gyártó tekint rá egyfajta válságálló megoldásként.” A nyertes vásárló, Gyöngyösi Máté a www.magyaranyero.hu hűségoldalt követve kapcsolódott be a játékba – tette hozzá.
Szimeiszter Éva, a Tesco-Global Zrt. országos divíziós beszerzési vezetője az üzletházláncukban vásárló nyertesnek gratulálva arról beszélt, hogy a Tescónál büszkék arra, hogy vásárlóik és a magyar agrárium szempontjából kiemelten fontos területeken évek óta közel 100% a magyar termékek aránya, beleértve a tojást, a friss tejet, tejfölt, túrót, csirke- és pulykatermékeket, valamint tavaly augusztus óta a mézválasztékot is.
Gyöngyösi Máté futár, az egymillió forintos fődíj harmincéves boldog tulajdonosa most először vett részt a Magyar Termék nyereményjátékában, bár vásárlásai során korábban is előnyben részesítette a Magyar Termék logós árucikkeket. A magyaranyero.hu oldalt követve telefonról játszott, ott kísérte figyelemmel a részt vevő termékeket. „A tájékozódásba természetesen besegített a promóciós matrica is” – jegyezte meg. „Nagyon fontos számomra, hogy hazai alapanyagokból készült, hazai gyártású termékeket vásároljak.” A számára fődíjat hozó Szerencsi Bonbon terméknek is rendszeres fogyasztója.
A fődíj egy részét – édesanyját támogatva – tetőfelújításra fordítja, a maradékot pedig egy egyhetes belföldi pihenésre szánja.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >