Tartsuk életben a grill szezont
A Kraft Heinz márka tulajdonosa az Oscar Mayer közösségi média kampánnyal támogatja az idei, vírushelyzetre átkomponált, biztonságos grill szezont az USA-ban. A nagy hagyományokkal rendelkező barbecue kultúra mellett, a szintén mélyen gyökerező amerikai adakozó kedvet is megszólítja május 2-ára időzített aktivitásával.

Grillezésre buzdító aktivitást indított a Kraft Heinz tulajdonosa az Oscar Mayer az USA-ban
A Kraft Heinz hotdog márka 10 másodperces digitális és 30 másodperces TV reklámban szemléletesen mutatja be, hogyan grillezhet mindenki a saját előkertjében biztonságosan, és integethet át közben a szomszédoknak is. A reklámban jól látszik, hogyan lehet az ajánlott távolságot, vagyis legalább 12 hotdognyit tartani egymás közt. A márka honlapján több, vírushelyzetben alkalmazandó tanácsot mutatnak be „hotdog nyelven”. A szappant a kezünkre, a mustárt a virslire tegyük és ne fordítva. A grillmester ügyességét légpacsival vagy hüvelykujj felmutatással a levegőben lájkoljuk. Az arcunkhoz kizárólag a hotdogunkkal érjünk, ne a kezünkkel.

Grillezési tanácsok koronavírus helyzetre, „hotdog nyelven”
A kampány másik lába egy jótékonysági akcióval összekötött játék. Május 2-án a gyártó 1 millió adag ételt adományoz a Feeding America nonprofit szervezetnek. További 1 millió adagot pedig, ha a grillezés kedvelői tényleg elkezdenek sütögetni és az erről készült fotókat május folyamán feltöltik a Twitterre #FrontYardCookout hashtaggel.

1 millió adag ételt adományoz a Kraft Heinz tulajdonosa a rászorulóknak az USA-ban és ugyanennyit ad a Twitteren elindított fotófeltöltős játékhoz kapcsolódva
Az Oscar Mayer vállalat a koronavírus gerjesztette bevásárlások egyik nyertese, hiszen választékában a kényelmi, kész és tartós élelmiszerek nagy keresletnek örvendenek. Ezzel a kampánnyal a márka olyan szociális érzékenységet, ugyanakkor praktikus ötletet mutat, amelyre a világjárvány idején a fogyasztók ki vannak éhezve.
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >Megindult a grillszezon: több mint 300 grill- és bográcstermék érhető el a Kifli.hu-n
Májusban a változatos időjárás ellenére is berobbant a grillszezon: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >