Tartsuk életben a grill szezont
A Kraft Heinz márka tulajdonosa az Oscar Mayer közösségi média kampánnyal támogatja az idei, vírushelyzetre átkomponált, biztonságos grill szezont az USA-ban. A nagy hagyományokkal rendelkező barbecue kultúra mellett, a szintén mélyen gyökerező amerikai adakozó kedvet is megszólítja május 2-ára időzített aktivitásával.

Grillezésre buzdító aktivitást indított a Kraft Heinz tulajdonosa az Oscar Mayer az USA-ban
A Kraft Heinz hotdog márka 10 másodperces digitális és 30 másodperces TV reklámban szemléletesen mutatja be, hogyan grillezhet mindenki a saját előkertjében biztonságosan, és integethet át közben a szomszédoknak is. A reklámban jól látszik, hogyan lehet az ajánlott távolságot, vagyis legalább 12 hotdognyit tartani egymás közt. A márka honlapján több, vírushelyzetben alkalmazandó tanácsot mutatnak be „hotdog nyelven”. A szappant a kezünkre, a mustárt a virslire tegyük és ne fordítva. A grillmester ügyességét légpacsival vagy hüvelykujj felmutatással a levegőben lájkoljuk. Az arcunkhoz kizárólag a hotdogunkkal érjünk, ne a kezünkkel.

Grillezési tanácsok koronavírus helyzetre, „hotdog nyelven”
A kampány másik lába egy jótékonysági akcióval összekötött játék. Május 2-án a gyártó 1 millió adag ételt adományoz a Feeding America nonprofit szervezetnek. További 1 millió adagot pedig, ha a grillezés kedvelői tényleg elkezdenek sütögetni és az erről készült fotókat május folyamán feltöltik a Twitterre #FrontYardCookout hashtaggel.

1 millió adag ételt adományoz a Kraft Heinz tulajdonosa a rászorulóknak az USA-ban és ugyanennyit ad a Twitteren elindított fotófeltöltős játékhoz kapcsolódva
Az Oscar Mayer vállalat a koronavírus gerjesztette bevásárlások egyik nyertese, hiszen választékában a kényelmi, kész és tartós élelmiszerek nagy keresletnek örvendenek. Ezzel a kampánnyal a márka olyan szociális érzékenységet, ugyanakkor praktikus ötletet mutat, amelyre a világjárvány idején a fogyasztók ki vannak éhezve.
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >Tojásvám Amerikában: újabb drágulási hullám jöhet az élelmiszerpiacon
Donald Trump újabb vámintézkedései az amerikai mezőgazdasági szektor egyik legérzékenyebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >