Tartsuk életben a grill szezont
A Kraft Heinz márka tulajdonosa az Oscar Mayer közösségi média kampánnyal támogatja az idei, vírushelyzetre átkomponált, biztonságos grill szezont az USA-ban. A nagy hagyományokkal rendelkező barbecue kultúra mellett, a szintén mélyen gyökerező amerikai adakozó kedvet is megszólítja május 2-ára időzített aktivitásával.

Grillezésre buzdító aktivitást indított a Kraft Heinz tulajdonosa az Oscar Mayer az USA-ban
A Kraft Heinz hotdog márka 10 másodperces digitális és 30 másodperces TV reklámban szemléletesen mutatja be, hogyan grillezhet mindenki a saját előkertjében biztonságosan, és integethet át közben a szomszédoknak is. A reklámban jól látszik, hogyan lehet az ajánlott távolságot, vagyis legalább 12 hotdognyit tartani egymás közt. A márka honlapján több, vírushelyzetben alkalmazandó tanácsot mutatnak be „hotdog nyelven”. A szappant a kezünkre, a mustárt a virslire tegyük és ne fordítva. A grillmester ügyességét légpacsival vagy hüvelykujj felmutatással a levegőben lájkoljuk. Az arcunkhoz kizárólag a hotdogunkkal érjünk, ne a kezünkkel.

Grillezési tanácsok koronavírus helyzetre, „hotdog nyelven”
A kampány másik lába egy jótékonysági akcióval összekötött játék. Május 2-án a gyártó 1 millió adag ételt adományoz a Feeding America nonprofit szervezetnek. További 1 millió adagot pedig, ha a grillezés kedvelői tényleg elkezdenek sütögetni és az erről készült fotókat május folyamán feltöltik a Twitterre #FrontYardCookout hashtaggel.

1 millió adag ételt adományoz a Kraft Heinz tulajdonosa a rászorulóknak az USA-ban és ugyanennyit ad a Twitteren elindított fotófeltöltős játékhoz kapcsolódva
Az Oscar Mayer vállalat a koronavírus gerjesztette bevásárlások egyik nyertese, hiszen választékában a kényelmi, kész és tartós élelmiszerek nagy keresletnek örvendenek. Ezzel a kampánnyal a márka olyan szociális érzékenységet, ugyanakkor praktikus ötletet mutat, amelyre a világjárvány idején a fogyasztók ki vannak éhezve.
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államok kormánya betilt több szintetikus élelmiszerszínezéket
Az Egyesült Államok kormánya betilt több, széles körben használt szintetikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >