Tartsuk életben a grill szezont
A Kraft Heinz márka tulajdonosa az Oscar Mayer közösségi média kampánnyal támogatja az idei, vírushelyzetre átkomponált, biztonságos grill szezont az USA-ban. A nagy hagyományokkal rendelkező barbecue kultúra mellett, a szintén mélyen gyökerező amerikai adakozó kedvet is megszólítja május 2-ára időzített aktivitásával.

Grillezésre buzdító aktivitást indított a Kraft Heinz tulajdonosa az Oscar Mayer az USA-ban
A Kraft Heinz hotdog márka 10 másodperces digitális és 30 másodperces TV reklámban szemléletesen mutatja be, hogyan grillezhet mindenki a saját előkertjében biztonságosan, és integethet át közben a szomszédoknak is. A reklámban jól látszik, hogyan lehet az ajánlott távolságot, vagyis legalább 12 hotdognyit tartani egymás közt. A márka honlapján több, vírushelyzetben alkalmazandó tanácsot mutatnak be „hotdog nyelven”. A szappant a kezünkre, a mustárt a virslire tegyük és ne fordítva. A grillmester ügyességét légpacsival vagy hüvelykujj felmutatással a levegőben lájkoljuk. Az arcunkhoz kizárólag a hotdogunkkal érjünk, ne a kezünkkel.

Grillezési tanácsok koronavírus helyzetre, „hotdog nyelven”
A kampány másik lába egy jótékonysági akcióval összekötött játék. Május 2-án a gyártó 1 millió adag ételt adományoz a Feeding America nonprofit szervezetnek. További 1 millió adagot pedig, ha a grillezés kedvelői tényleg elkezdenek sütögetni és az erről készült fotókat május folyamán feltöltik a Twitterre #FrontYardCookout hashtaggel.

1 millió adag ételt adományoz a Kraft Heinz tulajdonosa a rászorulóknak az USA-ban és ugyanennyit ad a Twitteren elindított fotófeltöltős játékhoz kapcsolódva
Az Oscar Mayer vállalat a koronavírus gerjesztette bevásárlások egyik nyertese, hiszen választékában a kényelmi, kész és tartós élelmiszerek nagy keresletnek örvendenek. Ezzel a kampánnyal a márka olyan szociális érzékenységet, ugyanakkor praktikus ötletet mutat, amelyre a világjárvány idején a fogyasztók ki vannak éhezve.
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >Steril legyekkel védekezik Amerika a húsfaló parazita ellen – újra leállt a mexikói állatexport
Újra felfüggesztette a mexikói élőállat-importot az Egyesült Államok, miután ismét…
Tovább olvasom >Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >