Tarts távolságot! – a McDonald’s megváltoztatta a logóját
Két részre osztotta ikonikus M betűjét a McDonald’s, ezzel hívva fel a figyelmet a másoktól való távolságtartás fontosságára a koronavírus-járvány idején.
Az étteremlánc legtöbb üzlete bezárt a járvány miatt, ám az elvitelt és a kiszállítást továbbra is biztosítja a cég.
Az új McDonald’s logókampányt Brazíliában indították el, és hamarosan Indiában is elkezdik.
Inside Retail
Kapcsolódó cikkeink
A Suzuki Motor Corporation 22 év után változtat a logóján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Itt nincsenek McDonald’s-éttermek, és azt is eláruljuk, miért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A McDonald’s visszavág: árcsökkentés az USA-ban, hogy visszahozzák a „megfizethető” imázst
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 110 kiállítóval és 750 látogatóval zajlott az alföldi kisléptékű termékelőállítók expója, a IV. REL EXPO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a nevezés két rangos strasbourgi borversenyre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Badacsonyi sikerek a Vince Gálán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

