Tarts távolságot! – a McDonald’s megváltoztatta a logóját
Két részre osztotta ikonikus M betűjét a McDonald’s, ezzel hívva fel a figyelmet a másoktól való távolságtartás fontosságára a koronavírus-járvány idején.
Az étteremlánc legtöbb üzlete bezárt a járvány miatt, ám az elvitelt és a kiszállítást továbbra is biztosítja a cég.
Az új McDonald’s logókampányt Brazíliában indították el, és hamarosan Indiában is elkezdik.
Inside Retail
Kapcsolódó cikkeink
13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >