Tartós installációs az Év Displaye 2023
Nagy érdeklődés övezte a POPAI és a Trade Marketing Klub összevont évzáró eseményét. A házigazda Pick Szeged a gyorsan változó vásárlási igényekre adott válaszaival, a szervezők pedig a POPAI Awards POP verseny ünnepélyes díjkiosztójával készültek.
A POPAI Magyarország évzáró, rendhagyó eseményét november 23-án a MOM Kult Simándi József termében rendezték meg a Trade Marketing Klubbal közös szervezésben. A házigazda a Bonafarm Trade Marketing Csapata volt. Az esemény támogatójaként bemutatkozott a BoxPrint és az EuroCIS.
Az egybegyűlteket Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin lapigazgató-főszerkesztője, a TMK társalapítója, a POPAI vezetőségi tagja köszöntötte. A szakmai téma: Very Fast Moving Brands, a Bonafarm, részletesebben a PICK márkáihoz kötődő aktuális változások áttekintése igazi szakmai csemegének számított.
Gyors változások és interakciók
Király Krisztián, a Bonafarm sales development managere, a vállalatcsoportnál zajló változásokat, integrációs folyamatokat mutatta be, kiemelve az országos és export jelenlét növekedését, a portfólió szélesítését a termőföldtől az asztalig. A promóciókat tekintve a különböző termék- és ajándék-összecsomagolások házon belüli megoldásának sikerére is rámutatott az előadó.
Józsa Gábor, a Bonafarm trade marketing managere a Pick Szeged Zrt. látványos, vásárlók megszólítását és bevonását célzó aktivitásaiból sorolt szemléletes példákat. Sok képpel és videóval hangsúlyozta, hogy a promóciókra, nyereményjátékokra, látványos bolti megjelenésekre a vásárlók a polikrízis idején még fogékonyabbak, a tervezettnél jóval magasabb számban kapcsolódnak.
A rekord létszámú résztvevők folyamatos kérdéseinek köszönhetően igazi interaktív, műhely- hangulat alakult ki. Az esemény támogatója, a BoxPrint ügyvezetője, Fazekas Attila prezentációjában a csomagolási trendeket részletezte. A kivetített fotók és videók mellett az érdeklődők, a közeledő ünnepek jegyében néhány mintadarabot kézbe is vehettek a szuperprémium minőségű, aranyozott díszdobozokból.
Máté Szilvia, a BD-Expo Kft. ügyvezetője, a Messe Düsseldorf hazai képviselője az EuroCIS kiállítást ajánlotta (2024. feb. 27–29.), kiemelve a legaktuálisabb témákat. A kereskedelem globális és hazánkban is releváns kihívásai mellett a digitális instore marketing megoldások, a mesterséges intelligencia, az érintésmentes vásárlás is fókuszba kerül ezen a szakvásáron. A vezetett boltlátogatás túrákon pedig a jövő megoldásai már megvalósult fázisban is láthatók.
Rekordok és ünnepeltek
Az idén 20 éves POPAI Magyarország immár 14. POPAI Awards POP versenyének helyezettjeit Kátai Ildikó főtitkár hirdette ki. A rekord számban érkezett pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 25–29. között láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén több, mint 120-an zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket, ami szintén rekord a verseny történetében.
A dobogósok kihirdetése előtt, az FMCG szakma nevében gratulált a közönség Máté Szilviának, aki nemrégiben kapta meg a Magyar Arany Érdemkereszt kitüntetést Magyarország külkapcsolatainak fejlesztéséért és hazánk pozitív külföldi megítélését erősítő kiemelkedő szakmai tevékenysége elismeréseként.
A verseny történetében másodszor (2018) történt meg, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós installáció” kategória első helyezettje lett. Érdekesség, hogy csakúgy mint 5 évvel ezelőtt, ez a győztes display is a Coca-Cola HBC nevezése volt. A „Coke Creations 2 raklapos display” mind az „Eredetiség és innováció”, mind az „Összhatás és hatékonyság” szempontból a legmagasabb pontszámot kapta. A displayt egy új, limitált Coca-Cola termék bevezetésének támogatására tervezték. A megszokottól eltérő, dinamikus alak, a világítással kiemelt részek kialakításának célja a célközönség figyelmének megragadása és a termék-zene-tánc szoros kapcsolatának kihangsúlyozása volt. Egyedi szín és formavilág, a kampányhoz köthető dekor elemek és a digitális kijelzőn futó reklámfilm tette még különlegesebbé ezt a megjelenést.
A Coca-Cola HBC Magyarország csapata összesen 6 díjat vitt haza. A POS Services 2, a Digitálisreklám, Dion, DS Smith, Mizo, SilverLine, Unilever, Törley, Zwack pedig 1-1 trófeát nyert el. A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! POPAI Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek. //
A helyezettek listája:
„Tartós installáció” kategória:
1. Év Displaye és „Tartós installáció” kategória I. helyezett: Coke Creations 2 raklapos display – Coca-Cola HBC Magyarország
2. BBQ Grill kihelyezés – Unilever Magyarország
3. Unicum shop in shop installáció – Zwack Unicum
„Tartós normál” kategória:
1. Törley ICE világító plexi display – Törley Pezsgőpincészet
2. Powerade Gyúrós display – Coca-Cola HBC Magyarország
3. Kinley HEXA LED-es display – Coca-Cola HBC Magyarország
„Nem tartós normál” kategória:
1. Baba dinamikus láma totem – POS Services
2. METEOR Marvel display – DION Hungary
„Nem tartós installáció” kategória:
1. Monster ETO stadionmakett – Coca-Cola HBC Magyarország
2. HELL ICE COFFEE installáció – DS Smith Packaging Hungary
3. Kókusz Sziget – Sole-Mizo
„Kis méretű” kategória:
1. Snickers Slimlight polczászló – POS Services
„Kampány” kategória:
1. Be on the farm – SilverLine Consulting
2. Nyári kamion – 4 raklapos kihelyezés – Coca-Cola HBC Magyarország
„Digitális” kategória:
1. Coke&Meal E3 install – Coca-Cola HBC Magyarország
2. Mozgásérzékelős digitális állvány polcélkijelzővel – Digitálisreklám.hu //
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
Tartós installáció” kategória
1. ÉV DISPLAYE és „Tartós installáció” kategória I. helyezett: Coke Creations 2 raklapos display – Coca- Cola HBC Magyarország
2. BBQ Grill kihelyezés – Unilever Magyarország
3. Unicum shop in shop installáció – Zwack Unicum
„Tartós normál” kategória
1. Törley ICE világító plexi display – Törley Pezsgőpincészet
2. Powerade Gyúrós display – Coca-Cola HBC Magyarország
3. Kinley HEXA LED-es display – Coca-Cola HBC Magyarország
„Nem tartós normál” kategória
1. Baba dinamikus láma totem – POS Services
2. METEOR Marvel display – DION Hungary
„Digitális” kategória
1. Coke&Meal E3 install – Coca-Cola HBC Magyarország
2. Mozgásérzékelős digitális állvány polcélkijelzővel – Digitálisreklám.hu
„Nem tartós installáció” kategória
1. Monster ETO stadionmakett – Coca-Cola HBC Magyarország
2. HELL ICE COFFEE installáció – DS Smith Packaging Hungary
3. Kókusz Sziget – Sole-Mizo
„Kampány” kategória
1. Be on the farm – SilverLine Consulting
2. Nyári kamion – 4 raklapos kihelyezés – Coca-Cola HBC Magyarország
„Kis méretű” kategória
1. Snickers Slimlight polczászló – POS Services
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Digitalizáció most és holnap
Szeptemberi találkozóját a Digitálisreklám.hu központjában tartotta a magyar POPAI szervezet. Bata István…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >