Társadalmi célú kampányokról beszéltek Cannes-ban
Ha a TCR a követelményeknek megfelel akkor a haszon nem csak erkölcsi, hanem anyagi is: egy „ügy” mellett kiállás a legtöbb esetben javítja egy vállalat megítélését és erősíti a brand arculatát, még a dolgozók lojalitását is növelheti.Az „Etika, marketing és a modern márka" című, a cannes-i reklámfesztiválon elhangzott pódiumbeszélgetésen Craig Kielburger, a Free The Children
alapítója arra hívta fel a figyelmet, hogy három fő kritériumot kell szem előtt
tartani az etikus társadalmi célú kampány tervezésekor és
kivitelezésekor. Először is azt, hogy a kampánnyal hirdetett
– például egy kiválasztott alapítványnak átutalandó – pénzösszeg valóban a megjelölt
arányban kerül-e a szervezethez. Másodszor Craig szerint fontos, hogy a támogatott szervezet logója is
hangsúlyosan legyen jelen a kampányban, és ne „nyomja el" az a támogató brandek
arculata. Harmadszor, azt is szigorúan ellenőrizni kell, hogy magát a terméket
– a melyhez a kampány kapcsolódik – etikus módon állították-e elő, és hogy
forgalmazása megfelel-e a fair trade elvárásainak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >