Társadalmi célú kampányokról beszéltek Cannes-ban
Ha a TCR a követelményeknek megfelel akkor a haszon nem csak erkölcsi, hanem anyagi is: egy „ügy” mellett kiállás a legtöbb esetben javítja egy vállalat megítélését és erősíti a brand arculatát, még a dolgozók lojalitását is növelheti.Az „Etika, marketing és a modern márka" című, a cannes-i reklámfesztiválon elhangzott pódiumbeszélgetésen Craig Kielburger, a Free The Children
alapítója arra hívta fel a figyelmet, hogy három fő kritériumot kell szem előtt
tartani az etikus társadalmi célú kampány tervezésekor és
kivitelezésekor. Először is azt, hogy a kampánnyal hirdetett
– például egy kiválasztott alapítványnak átutalandó – pénzösszeg valóban a megjelölt
arányban kerül-e a szervezethez. Másodszor Craig szerint fontos, hogy a támogatott szervezet logója is
hangsúlyosan legyen jelen a kampányban, és ne „nyomja el" az a támogató brandek
arculata. Harmadszor, azt is szigorúan ellenőrizni kell, hogy magát a terméket
– a melyhez a kampány kapcsolódik – etikus módon állították-e elő, és hogy
forgalmazása megfelel-e a fair trade elvárásainak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >