Taroltak a növényi alapú termékek a Tesconál januárban
Az előző évhez képest több mint harmadával nőtt a növényi alapú termékek iránti kereslet a Tesconál januárban.

A növény az új sztár
Ez 35%-os növekedést jelent a 2020-as Veganuaryhoz képest.
Az egyik legnépszerűbb termék, amelyeket az Egyesült Királyság-beli Tescokban eladtak, többek között a Wicked Kitchen Hot Burrito volt, amelyből 750%-kal többet adtak el, mint az előző év azonos időszakában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Navigált vásárlások
Az év elején a Retail Dive felmérést végzett a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Béremelés a Tescónál: 15 százalékos bérfejlesztés
Sikeresen megállapodott a 2023/24-es üzleti évre vonatkozó bérfejlesztésről a Tesco-Global…
Tovább olvasom >A drasztikus áremelkedést kritizálta a Tesco, markáns válasz érkezett rá
John Allan, a Tesco elnöke ugyanis a BBC vasárnapi politikai-közéleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Héjja Csaba: dobni fog az élelmiszer-infláción egy ideig az ársapka kivezetése
Héjja Csaba, az MKB Bank és a Takarékbank szenior elemzője…
Tovább olvasom >Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés,…
Tovább olvasom >