Taroltak a növényi alapú termékek a Tesconál januárban
Az előző évhez képest több mint harmadával nőtt a növényi alapú termékek iránti kereslet a Tesconál januárban.

A növény az új sztár
Ez 35%-os növekedést jelent a 2020-as Veganuaryhoz képest.
Az egyik legnépszerűbb termék, amelyeket az Egyesült Királyság-beli Tescokban eladtak, többek között a Wicked Kitchen Hot Burrito volt, amelyből 750%-kal többet adtak el, mint az előző év azonos időszakában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekord összegű adomány gyűlt össze az Élelmiszerbank jótékonysági kampányában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
