Taroltak a növényi alapú termékek a Tesconál januárban
Az előző évhez képest több mint harmadával nőtt a növényi alapú termékek iránti kereslet a Tesconál januárban.

A növény az új sztár
Ez 35%-os növekedést jelent a 2020-as Veganuaryhoz képest.
Az egyik legnépszerűbb termék, amelyeket az Egyesült Királyság-beli Tescokban eladtak, többek között a Wicked Kitchen Hot Burrito volt, amelyből 750%-kal többet adtak el, mint az előző év azonos időszakában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >