Taroltak a növényi alapú termékek a Tesconál januárban
Az előző évhez képest több mint harmadával nőtt a növényi alapú termékek iránti kereslet a Tesconál januárban.

A növény az új sztár
Ez 35%-os növekedést jelent a 2020-as Veganuaryhoz képest.
Az egyik legnépszerűbb termék, amelyeket az Egyesült Királyság-beli Tescokban eladtak, többek között a Wicked Kitchen Hot Burrito volt, amelyből 750%-kal többet adtak el, mint az előző év azonos időszakában.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
57 millió forinttal ad lendületet a Tesco a helyi fiatalok és közösségek jövőjét támogató projektekhez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magasan ragadt a lakosság által érzékelt áremelkedés indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kijött a friss VOSZ Barométer – A makroszámok ellenére bizakodók a VOSZ tagvállalkozásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >