Tarolt a Lidl sajátmárkás biciklis védősisakja
A német autóklub (ADAC) és a Stiftung Warentest 14 kerékpáros védősisakot tesztelt, figyelembe véve a biztonságot, kényelmet, kezelhetőséget és szennyezőanyag-tartalmat. Az árak 15 és 149 euró között mozogtak, és kiderült, hogy az elektromos kerékpárokhoz tervezett sisakok nem nyújtanak jobb védelmet, mint a hagyományos kerékpárokhoz készült modellek.
Az első helyezett a Uvex Urban Planet LED sisak lett, mely kiemelkedő védelmet és kezelhetőséget nyújtott, valamint nem tartalmazott káros anyagokat. A második helyet az Alpina Gent MIPS és a Limar Torino sisakok osztották meg.
Meglepő módon a Lidl Crivit saját márkás sisakja is jól teljesített a teszten, több márkás terméket is megelőzve. Ez a sisak a középmezőnyben végzett, ám a jó védelmet nyújtó opciók közé tartozott, és nyolcadára jött ki az Uvex termékének árához képest.
Azonban voltak csalódások is a teszt során. A Casco E.Motion 2 nevű e-bike sisak leszerepelt, annak ellenére, hogy drágább volt a győztesnél. Ez a sisak nem felelt meg a biztonsági normáknak, mivel a tesztelők nem tudták lefejteni a sisakot a próba során.
A tesztelők kiemelték a kényelmes viselet fontosságát, és az Uvex és a Casco sisakok jól szerepeltek ebben a tekintetben is, külön köszönhetően a belsejükben található hálószerkezetnek és a könnyen állítható pántnak.
Összességében a tesztelők arra a következtetésre jutottak, hogy a kerékpárosok számára jó védelmet és kényelmet nyújtó sisakot nem feltétlenül kell drágán megvásárolni, és a Lidl saját márkás terméke is megfelelő választás lehet a költséghatékonyabb opciók között.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >