Tarolt a Lidl sajátmárkás biciklis védősisakja
A német autóklub (ADAC) és a Stiftung Warentest 14 kerékpáros védősisakot tesztelt, figyelembe véve a biztonságot, kényelmet, kezelhetőséget és szennyezőanyag-tartalmat. Az árak 15 és 149 euró között mozogtak, és kiderült, hogy az elektromos kerékpárokhoz tervezett sisakok nem nyújtanak jobb védelmet, mint a hagyományos kerékpárokhoz készült modellek.
Az első helyezett a Uvex Urban Planet LED sisak lett, mely kiemelkedő védelmet és kezelhetőséget nyújtott, valamint nem tartalmazott káros anyagokat. A második helyet az Alpina Gent MIPS és a Limar Torino sisakok osztották meg.
Meglepő módon a Lidl Crivit saját márkás sisakja is jól teljesített a teszten, több márkás terméket is megelőzve. Ez a sisak a középmezőnyben végzett, ám a jó védelmet nyújtó opciók közé tartozott, és nyolcadára jött ki az Uvex termékének árához képest.
Azonban voltak csalódások is a teszt során. A Casco E.Motion 2 nevű e-bike sisak leszerepelt, annak ellenére, hogy drágább volt a győztesnél. Ez a sisak nem felelt meg a biztonsági normáknak, mivel a tesztelők nem tudták lefejteni a sisakot a próba során.
A tesztelők kiemelték a kényelmes viselet fontosságát, és az Uvex és a Casco sisakok jól szerepeltek ebben a tekintetben is, külön köszönhetően a belsejükben található hálószerkezetnek és a könnyen állítható pántnak.
Összességében a tesztelők arra a következtetésre jutottak, hogy a kerékpárosok számára jó védelmet és kényelmet nyújtó sisakot nem feltétlenül kell drágán megvásárolni, és a Lidl saját márkás terméke is megfelelő választás lehet a költséghatékonyabb opciók között.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyorsuló infláció Magyarországon: brutális élelmiszerdrágulás és kérdéses hatékonyságú intézkedések
2025 februárjában ismét gyorsult az infláció Magyarországon: a fogyasztói árak…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >NGM: az Idősek Tanácsa az áfa-visszatérítéssel érintett termékek körének bővítését kezdeményezte
Az Idősek Tanácsa az áfa-visszatérítéssel érintett termékek körének bővítését kezdeményezte…
Tovább olvasom >