Tarolt a Lidl sajátmárkás biciklis védősisakja
A német autóklub (ADAC) és a Stiftung Warentest 14 kerékpáros védősisakot tesztelt, figyelembe véve a biztonságot, kényelmet, kezelhetőséget és szennyezőanyag-tartalmat. Az árak 15 és 149 euró között mozogtak, és kiderült, hogy az elektromos kerékpárokhoz tervezett sisakok nem nyújtanak jobb védelmet, mint a hagyományos kerékpárokhoz készült modellek.
Az első helyezett a Uvex Urban Planet LED sisak lett, mely kiemelkedő védelmet és kezelhetőséget nyújtott, valamint nem tartalmazott káros anyagokat. A második helyet az Alpina Gent MIPS és a Limar Torino sisakok osztották meg.
Meglepő módon a Lidl Crivit saját márkás sisakja is jól teljesített a teszten, több márkás terméket is megelőzve. Ez a sisak a középmezőnyben végzett, ám a jó védelmet nyújtó opciók közé tartozott, és nyolcadára jött ki az Uvex termékének árához képest.
Azonban voltak csalódások is a teszt során. A Casco E.Motion 2 nevű e-bike sisak leszerepelt, annak ellenére, hogy drágább volt a győztesnél. Ez a sisak nem felelt meg a biztonsági normáknak, mivel a tesztelők nem tudták lefejteni a sisakot a próba során.
A tesztelők kiemelték a kényelmes viselet fontosságát, és az Uvex és a Casco sisakok jól szerepeltek ebben a tekintetben is, külön köszönhetően a belsejükben található hálószerkezetnek és a könnyen állítható pántnak.
Összességében a tesztelők arra a következtetésre jutottak, hogy a kerékpárosok számára jó védelmet és kényelmet nyújtó sisakot nem feltétlenül kell drágán megvásárolni, és a Lidl saját márkás terméke is megfelelő választás lehet a költséghatékonyabb opciók között.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >