Tarolt a Lidl sajátmárkás biciklis védősisakja
A német autóklub (ADAC) és a Stiftung Warentest 14 kerékpáros védősisakot tesztelt, figyelembe véve a biztonságot, kényelmet, kezelhetőséget és szennyezőanyag-tartalmat. Az árak 15 és 149 euró között mozogtak, és kiderült, hogy az elektromos kerékpárokhoz tervezett sisakok nem nyújtanak jobb védelmet, mint a hagyományos kerékpárokhoz készült modellek.
Az első helyezett a Uvex Urban Planet LED sisak lett, mely kiemelkedő védelmet és kezelhetőséget nyújtott, valamint nem tartalmazott káros anyagokat. A második helyet az Alpina Gent MIPS és a Limar Torino sisakok osztották meg.
Meglepő módon a Lidl Crivit saját márkás sisakja is jól teljesített a teszten, több márkás terméket is megelőzve. Ez a sisak a középmezőnyben végzett, ám a jó védelmet nyújtó opciók közé tartozott, és nyolcadára jött ki az Uvex termékének árához képest.
Azonban voltak csalódások is a teszt során. A Casco E.Motion 2 nevű e-bike sisak leszerepelt, annak ellenére, hogy drágább volt a győztesnél. Ez a sisak nem felelt meg a biztonsági normáknak, mivel a tesztelők nem tudták lefejteni a sisakot a próba során.
A tesztelők kiemelték a kényelmes viselet fontosságát, és az Uvex és a Casco sisakok jól szerepeltek ebben a tekintetben is, külön köszönhetően a belsejükben található hálószerkezetnek és a könnyen állítható pántnak.
Összességében a tesztelők arra a következtetésre jutottak, hogy a kerékpárosok számára jó védelmet és kényelmet nyújtó sisakot nem feltétlenül kell drágán megvásárolni, és a Lidl saját márkás terméke is megfelelő választás lehet a költséghatékonyabb opciók között.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félidei dinnyekörkép: nehéz szezon, piacromboló akciók, elkeseredett termelők
A hazai dinnyeszezon egy-két hét csúszással indult a szokatlanul hűvös…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a vásárlókat a kistermelők
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >