Tarolnak a saját márkás bioélelmiszerek Németországban
A Nielsen legújabb felmérése szerint a német háztartásokban két év alatt megduplázódott a bioélelmiszerek felhasználása.
A kereskedelmi vállalatok
sajátmárkás termékei nagyobb piaci
részesedést értek el, mint az egyéb
márkázott termékek. A legnagyobb nyertes
Németországban az Aldi volt.
Tavaly a bioélelmiszerek
forgalma 40%-al nőtt az országban, ez 2005-höz képest
kétszeres forgalmat jelent. A növekmény csaknem
negyede egy az egyben az Aldinál jelentkezett, amely tavaly a
tejes áruknál is bevezette a saját márkás
biotermékeit, csak ebben a szegmensben 50%-os forgalombővülést
regisztrálhattak.
A szupermarketláncok is növekvő
értékesítésről számolnak be. A
Rewe agresszív kampánnyal támogatja a teljesen
átalakított Rewe Bio termékek vásárlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >