Tarolnak a saját márkás bioélelmiszerek Németországban
A Nielsen legújabb felmérése szerint a német háztartásokban két év alatt megduplázódott a bioélelmiszerek felhasználása.
A kereskedelmi vállalatok
sajátmárkás termékei nagyobb piaci
részesedést értek el, mint az egyéb
márkázott termékek. A legnagyobb nyertes
Németországban az Aldi volt.
Tavaly a bioélelmiszerek
forgalma 40%-al nőtt az országban, ez 2005-höz képest
kétszeres forgalmat jelent. A növekmény csaknem
negyede egy az egyben az Aldinál jelentkezett, amely tavaly a
tejes áruknál is bevezette a saját márkás
biotermékeit, csak ebben a szegmensben 50%-os forgalombővülést
regisztrálhattak.
A szupermarketláncok is növekvő
értékesítésről számolnak be. A
Rewe agresszív kampánnyal támogatja a teljesen
átalakított Rewe Bio termékek vásárlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Raiffeisen szerint az idén valószínűleg 4 százalékkal növekszik a gazdaság
Az idén a legvalószínűbb forgatókönyv szerint 4 százalékkal bővül a…
Tovább olvasom >Profession.hu: tavaly a negyedik negyedévre stabilizálódott a magyarországi álláspiac
Tavaly a negyedik negyedévben stabilizálódott a magyarországi álláspiac: az új…
Tovább olvasom >AM: meghosszabbodik a szarvasmarha tej-állatjóléti felhívás kötelezettségvállalási időszaka
A 2020 utáni Közös Agrárpolitikával kapcsolatos jogalkotási eljárás elhúzódása miatt…
Tovább olvasom >